Villi ujo

rr2000

Normaalisti mielletään ujot rauhallisiksi ja viileiksi ihmisiksi. En lue itseäni tähän kategoriaan vaan olen "villimpi" tapaus. Tällä tarkoitan sitä, että pidän vauhtilajeista ja kovasta musiikista, menosta, alkoholista jne. Rikon myös normeja ja elän hieman boheemisti. Lakeja en riko, mutta saatan liikenteessäkin hurjastella jos tilanne sallii.
Kaikesta huolimatta olen ujo ihmisten kanssa. Punastelen ja sönkötän, aikuinen mies. Melkoinen ristiriita mielestäni?

3

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+10

Olen samanlainen, mutta nainen.

• typerysss

Täällä on yks 18 v tyttönen, joka on aivan hirveän ujo, punastelee ja sönköttää, erityisesti jätkien kanssa. Mutta tykkään kans kaikesta vauhdikkaasta, voisin ajaa vaikka crossia, rallia, tykkään pelata lätkää, tykkään ratsastaa hevosilla (jotka on siis vähän vauhdikkaampia tapauksia), asun maalla ja tykkään lähteä pilkkopimeällä lenkille metän keskelle ilman minkäänlaista itsesuojeluvaistoa (täällä päin on ollu susia), ja pentuna varsinkin on tullu tehtyä veljen kanssa vaikka mitä hölmönhullua.... Ei siis tykkään myös ihan rauhallisista ja iiseistäki jutuista, ja päälle päin näytän kiltiltä teinitytöltä.
      Sit ku pitäs mennä juttelee jollekkin jätkälle vaikka ni sillon se itsesuojeluvaisto varmaan sit tulee ku pääkoppa sanoo että juokse karkuun. Punastuttaa, sönkötystä, hermostuneisuutta, huulen puremista, katseen vaistelyä, sydän hakkaa......jne.

• Villikko1

Täälläkin yksi ujo villikko! Jo kolmekymppinen mutta edelleen sama ongelma, vaikka se kyllä vähän helpottaa iän ja suhteiden myötä.

Osa miehistä on onneksi tarpeeksi rohkeita uskaltaakseen ottaa riskin puhua tunteistaan suoraan, vaikka ujo nainen olisi vältellytkin ja antanut suunnilleen pakit.

Itsellä on ollut tilanteita, joissa mies on lopulta suoraan kertonut että on auttamattomasti rakastunut muhun. En siis ilmeisesti ole uskonut sen vähäisempiä merkkejä kiinnostuksesta... ja siitä nuo omat suhteet on alkaneet, ja niissä ujous on aina onneksi karissut hyvinkin nopeasti. Joskus taas on joutunut mahdollisimman lempeästi kertomaan että haluan olla vain ystävä ja valaisemaan vähän syitäkin, itseltä se ujona onnistuu silloin kun en ole miehestä kiinnostunut. Mutta en koe että miehen tarvitsisi tällaisessakaan tilanteessa nolostua, rakkauden tunnustushan on yksi suurimmista kohteliaisuuksista jonka nainen voi saada!

Ujon kohdallakin voi erottaa todelliset pakit ja ujoudesta johtuvan pakittamisen. Itsellä järki ja puhuminen pelaa hyvin silloin kun en ole ihastunut, eli saan sanottua asian rauhallisesti ja kauniisti. Mutta mitä ihastuneempi olen, sen höpsömmin saatan torjua miehen, varsinkin jos vaikuttaa yhtään siltä että mies vain kokeilee tai pelailee. Pelkään että satutan itseni jos tunteet ovat vain yksipuolisia. Puhumalla se selviää! :)

Vastakkaiseen sukupuoleen kohdistuva ujous tekee kyllä asioista välillä turhan mutkikkaita, kunpa vois vain viestiä suoraan mitä sydän tuntee.

Mutta kyllä miehet yleensä aika hyvin aistivat milloin naisella on tunteita häntä kohtaan, ujostakin naisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe