Pörssiromahdus

Voi kun surkeata. Heti kun minulla ei ole tärkeitten kiireitteni takia aikaa suoltaa syväanalyysia, niin palstan älyllinen taso romahtaa. Katsokaa nyt apinat peiliin. Voi kuinka surkeata keskustelua te saatte aikaan.

16

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh..

Heh heh... Anaalia näyttäs tyrkkäävän.. Heh heh..

• Olit jossain muilla

palstoilla, niin ainakin täällä taso sinä aikana nousi. Luoja tietää, mitä siellä muualla tapahtui...

• 11+6

Susianalyytikon analysoijana analysoin seuraavaa:
      Hän kävi vain lataamassa pattereitaan. Ei sen kummempaa.
      Jaksaa taas keskustella kaikkien pienten hahmoloistensa kera jotka ovat hänen olkapäänsä vallanneet.

• Paiehalla

Analyysia lisään (ei sama). Täällä aloittajaa "vedeltiin laivan alitse" oikein urakalla, siitä räjähtänyt primitiivireaktio täytyi jonnekin jotenkin purkaa, ehkä toisaalle räyhäämisenä ja uhona.
      Olisipa hauskaa löytää nuo raivot ja uhot, ellei ole jo poistetut.

Ei pahalla.

• Neehhehh..

Käyhän kahtoo anaalimies taas tuo suuren himosi kohde tuosta pikkusen ylempää... Jeh heh.. Ja muista ettei sitten saa pieksää eukkoa vaikka integroituisi logaritmit päässä suurella matemaatikolla kuinka mustiksi.. Jheehhehh..

• Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......

• Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......

Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.

• Hehehehehhheh...
        Susianalyytikko kirjoitti:

Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.

Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...

• Nähty on
        Hehehehehhheh... kirjoitti:

Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...

Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...

• Hehhehh
        Nähty on kirjoitti:

Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...

Hehheh täytyyhän sitä opettaa... Kohta se luovuttaa mulle tuossa toisessa keskustelussa shakissa... Kaikki seuraamaan, jotka shakkia ymmärtävät... Opetan sitä kaikkien puolesta.. Hehheh..

• Taisit löytää

hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.

• Taisit löytää kirjoitti:

hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.

Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.

• Harmittaako,

Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.

kun ei "helppokaan" ratkennut ???

BUHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!

• Hehehhhehh

Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...

• Your old nemesis
        Hehehhhehh kirjoitti:

Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...

Susianalyytikko kävi purjehduspalstalla häiriköimässä. Ilman nimimerkkiä hän kyseli triviaalikysymyksiä triviaaleista asioista. Kaikki poistettiin, onneksi.

Minun ei onneksi tarvitse arvuutella Susianalyytikon henkilöyttä, minä tiedä kuka hän on. Jäit kerran kiinni itse teossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7296
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4048
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3575
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3110
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2796
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2259
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    8. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      49