Pörssiromahdus

Voi kun surkeata. Heti kun minulla ei ole tärkeitten kiireitteni takia aikaa suoltaa syväanalyysia, niin palstan älyllinen taso romahtaa. Katsokaa nyt apinat peiliin. Voi kuinka surkeata keskustelua te saatte aikaan.

16

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh heh..

Heh heh... Anaalia näyttäs tyrkkäävän.. Heh heh..

• Olit jossain muilla

palstoilla, niin ainakin täällä taso sinä aikana nousi. Luoja tietää, mitä siellä muualla tapahtui...

• 11+6

Susianalyytikon analysoijana analysoin seuraavaa:
      Hän kävi vain lataamassa pattereitaan. Ei sen kummempaa.
      Jaksaa taas keskustella kaikkien pienten hahmoloistensa kera jotka ovat hänen olkapäänsä vallanneet.

• Paiehalla

Analyysia lisään (ei sama). Täällä aloittajaa "vedeltiin laivan alitse" oikein urakalla, siitä räjähtänyt primitiivireaktio täytyi jonnekin jotenkin purkaa, ehkä toisaalle räyhäämisenä ja uhona.
      Olisipa hauskaa löytää nuo raivot ja uhot, ellei ole jo poistetut.

Ei pahalla.

• Neehhehh..

Käyhän kahtoo anaalimies taas tuo suuren himosi kohde tuosta pikkusen ylempää... Jeh heh.. Ja muista ettei sitten saa pieksää eukkoa vaikka integroituisi logaritmit päässä suurella matemaatikolla kuinka mustiksi.. Jheehhehh..

• Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......

• Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, surkeata lässytystä. Pannahan tähän vaikkapa Legendren pallofunktiot taikka Gaussin integraalikäyrät. Apinalla pitää vaan olla nöyrä.. Ja siis saat nuolla varpaitani, hirnunhirnun he heh......

Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.

• Hehehehehhheh...
        Susianalyytikko kirjoitti:

Muistelen tässä vielä kaiholla Legendreä. Voi kun pallot olivat Mestarilla hynysysissään. Nauratti apinoitten volitus, hehe heh,.

Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...

• Nähty on
        Hehehehehhheh... kirjoitti:

Hhheehh... Vai on kaussin käyrien intekrointi ja yhistelmäfunktiot korkeempoo matematiikkoo.. Nhjjejejejjhh.. Juu ja pallofunktion derivointi..hehehhehehheh.. elä mainihe sitä.. Njäähhää... läkähyn muuten... Hehhhe... on edelleen tasokkaampien lukioiden perumatematiikkaa... Hhääähähöä...

Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...

• Hehhehh
        Nähty on kirjoitti:

Älä tuota kiusaa. Onhan se todettu jo moneen kertaan, ettei se ymmärrä mistään mitään. Aina kun palstalle ilmestyy sitä älykkäämpi, keksii se uuden aiheen, eikä kommentoi enää edellistä...

Hehheh täytyyhän sitä opettaa... Kohta se luovuttaa mulle tuossa toisessa keskustelussa shakissa... Kaikki seuraamaan, jotka shakkia ymmärtävät... Opetan sitä kaikkien puolesta.. Hehheh..

• Taisit löytää

hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.

• Taisit löytää kirjoitti:

hienoja nimiä hakukoneella... No ei se mitään, siitä vaan kun ei nuo navigaatiolaskutkaan sinulta sujuneet... Onhan se narsistin jossain yritettävä päteä.

Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.

• Harmittaako,

Heh heh, kylläpäs olen nöyryyttänyt perinpohjaisesti sinua kun aina vingut tuota samaa. Peruskoulutason navigointijuttusi ei minulle tarjoa minkäänlaista haastetta. On tässä vähän vaikeampia probleemoja koko ajan pohdittavana. Koita päästä navigointikompleksistasi jo pikkuhiljaa eroon ja yritä miehistyä.

kun ei "helppokaan" ratkennut ???

BUHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!

• Hehehhhehh

Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...

• Your old nemesis
        Hehehhhehh kirjoitti:

Heyhhehhhehh... Kokeillaanko anaalimies navigaatiolaskuja... Hehheh.. Kokeillaan vaikka niitä sinun vaikeampia "propleemoja"...hehhhe... Tai kuulantyöntöä... Hehhehh...

Susianalyytikko kävi purjehduspalstalla häiriköimässä. Ilman nimimerkkiä hän kyseli triviaalikysymyksiä triviaaleista asioista. Kaikki poistettiin, onneksi.

Minun ei onneksi tarvitse arvuutella Susianalyytikon henkilöyttä, minä tiedä kuka hän on. Jäit kerran kiinni itse teossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe