Kyselijä

jamppi

Mitä kuuluu ns. Tuuloksen jengiläisille, oli aikoinaan kova sana Kajaanissa ja muuallakin. Vieläkö lie jengiläisiä elossa? Jengi piti aikoinaan, ainakin Kauppakadun mustalaisista puhtaana! Mahatavatko uskaltaa vieläkään sinne iltaisin?

24

1368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kansallispuku

ei oo pitäny puhtaana, näkyy niitä joka viikonloppu kujalla pyörivän.

• läskimooses

Eipä ne enää kylillä näy, Jussi asuu kuulemma etelässä ja on edelleen lhava.

• Muistanmiehen

Ois kiva tietää millainen kaveri tämä kuuluisa Tuuloksen Jussi oli? Mitä touhuili?

• v v v v v v v

Se oli vanhan kansan raggari siipiporukoineen, ajeli vanhalla Impalalla ja möykkäsi.

• kylänmiehet

Menkää kylähullut baareihin juttelemaan!

• Täälläsaajutella!!

Painu ite hevonperseeseen!!! Mitä tänne kurkit!!

• jamppi

Impalallahan ne ajelivat.. Yksi jengiläinen ''Ipi'' oli yhtä aikaa ammattikoulussa, muistaakseni taisi lopettaa sen kesken.. Olihan ne eri aikoja 70- 80- luvulla mitä nykyään, aina sattui ja tapahtui viikonloppuisin Kauppakadulla ja joskus viikollakin..

• Pannaan tapahtumaan

Pitäisikö tilata Sergei ja Nikolai pistäytymään? Silloin sattuisi ja tapahtuisi teilläkin!

• Anonyymi
        Pannaan tapahtumaan kirjoitti:

Pitäisikö tilata Sergei ja Nikolai pistäytymään? Silloin sattuisi ja tapahtuisi teilläkin!

Kyllä - Tilaa vielä Boris lisäksi!

• Pätmän

Näitä elämäntapa luusereita kukaan kaipaa. Ewnemmän heistä on haittaa ollut kuin hyötyä.Kaikki olis ajoissa pitäny kiven sisään laittaa.

• Anonyymi

No ketä siihen jengiin kuulu?

• Anonyymi

Mustilaiset möi aikoinaan ministä pimeää viinaa nyk. ''pusuparkissa' Sissikavulla. Tuuloksen Jussin porukka kyllästyi moiseen. Kellistivät minin kylelleen ja kirjoittivat tussilla auton kylkeen:
      ''SULJETTU INVETAARION VUOKSI''
      Aivan helvetin hauska temppu.

• Anonyymi

Tuulos oli iso mies, impala makee auto. Me ajeltiin Cortinalla ja seurattiin porukkaa...

• Anonyymi

Mutta ketä siihen jengiin kuulu ja miten iso?

• Anonyymi

Letku ja Ipi ainakin. Purolan poikia tais enimmäkseen olla.

• Anonyymi

Oliko Neva myös jengissä?

• Anonyymi

Kimplen veli oli kuskina Impalan omistaja oli kun katkarapu.🤭

• Anonyymi

Kuka on kimple, neva, letku ja ipi?

• Anonyymi

Onko Karetaka vielä hengissä, missä S-mersu?

• Anonyymi

Mistä Mersun osti

• Anonyymi

Minä olin Tuuloksen jengin hittimies. Oli monella pojalla turpa kipiänä minun käsittelyn jäläkeen.

• Anonyymi

Tuuloksen Jussi ja Kasurisen Jussi.
      Lienekö kumpikaan enää elossa.

• Anonyymi

Isoon talon Abdi ja Faisaljärvi

• Anonyymi
      UUSI

Kimple on kuollut kauan sitten

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe