Kertokaapa missä voisi opiskella jotain muuta vaatesuunnittelua kuin ihan suoraa muotisellaista. Sitä kai löytyy Taikista. Onko muita kiinnostavia. Tiedän että Ewtekissä on ollut myös teatterilinja tms. Se kai oli vain yksi kurssi tms. Tiedättekö muista, pääkaupunkiseudulla. Nettikään ei aina kerro kaikkea, eikä varsinkaan sisällöstä...
pukuopiskelija
innokas
2
535
Vastaukset
- opiskelusta
TaiKissa on nykyään teatteri- ja elokuvapukusuunnittelikoulutusta. (Esittävän taiteen pukusuunnittelu). Löytyy netistä lavastuksen alta.
- vaatetussuunnittelija
Tutustu ihmeessä Kuopion Taideakatemiaan ja sen opinto-ohjelmaan. Itse olen opiskellut siellä ja saanut mielestäni hyvät valmiudet. Itse suuntauduin teollisuuteen, mutta opiskelutoveristani tuli elokuva-teatteri- pukusuunnittelija. Varsinainen suuntautuminen tehdään vasta työelämässä siellä tapahtuu se lopullinen "koulutus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467605
- 334193
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons602534- 542388
- 512358
- 402329
- 162276