Aikaraja 6kk ei tullut täyteen. Edellinen lasku viime kuulta oli n40e. Nyt Sonera lähetti paperilaskun alle 10e ,joka sisältää jo 2e laskutuslisän ja nyt menee 2e lisää pankin maksupalvelusta vaiva. Soneran sivuilla ei lue käyttö- eikä laskutusehtojen muuttumisesta. Joten kysymys on työntekijän virheestä. Harmittaako irtisanomiset?Jos virhe toistuu asiaan täytyy puuttua. Onkohan yli 60v lisääntyneiden maksuhäiriöiden syynä lopetetut suoraveloitukset?
Miksi alle 20e matkapuhelin laskutus?
vastausta odotetaan
1
105
Vastaukset
Moro,
Olet ilmeisesti sama joka kysyy asiaa myös täällä --> http://keskustelu.suomi24.fi/node/12103970#comment-66655796
Siellä on ohjeet miten saat asiaa selvitettyä, näkemättä laskua ja sen sisältöä en pysty kertomaan mistä syystä tuo pienempi lasku on tullut. Mutta joku syy sille on, en epäile. Kukaan ei noita lähettele manuaalisesti, järjestelmä pukkaa ne maailmalle kuukausittain.
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181