Punikkila

klik

18

2089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajatar

Eli siis mikään ei toimi klikkausta pitemmälle Punikkilassa mutta porvarispuolella kaikki rullaa mainiosti=))

Teoria ja käytäntö vaan ei kohtaa realistisessa yhteiskunnassamme. Leikkausjonot pitenevät porvarien yksityistämistouhuista huolimatta ja jopa lapset kuolevat jonottaessaan. Ennen ei ollut asiat ihan noin huonolla tolalla.

Tulee yhden kirjan kansi mieleen, jossa sanotaan naurattais jos ei itkettäis. Asiat sen verran vakavia, että sarjis-systeemit ei oikein nappaa muita kuin henkisesti keskenkasvuisia, jotka eivät jaksa enempää lukeakaan ja joille tuo lähinnä on tarkoitettu.

• Bullfighter

Hmmhh :) Aina sanavalmiina . Kiva nähdä sun tekstiäsi .

• Ajatar
        Bullfighter kirjoitti:

Hmmhh :) Aina sanavalmiina . Kiva nähdä sun tekstiäsi .

arvaas onko ollu ikävä tekstejäsi?!!Voisit enemmän heitellä täällä jos et tuittupäisyyttäni uskalla kokeilla privaatisti enää ;)Ny kuitenkin lopetettava tältä erää, joten toivottavasti näen juttujasi muodossa tai toisessa :) *PUS*

• Bullfighter
        Ajatar kirjoitti:

arvaas onko ollu ikävä tekstejäsi?!!Voisit enemmän heitellä täällä jos et tuittupäisyyttäni uskalla kokeilla privaatisti enää ;)Ny kuitenkin lopetettava tältä erää, joten toivottavasti näen juttujasi muodossa tai toisessa :) *PUS*

Vai mullikka...enemminkin lihasika... Joo en mä ole ollut millään forumeilla pitkään aikaan . Jutut on sellaiset ihmisaivojen tuottamat keskiverrot pölinät kuten tiedätkin :) Mulla on sama ossu kuin ennenkin , joten laita ihmeessä postia , jos haluat .

• Bullfighter

Kyllä tolla jutulla ei mua vakuutettu mitenkään . Mutta mikäpä siinä , jos siniseen vivahtavat nuoret haluavat tuolla tavoin jakaa kirkasotsaista filosofiaansa netin keinoilla (Jopa kirkkaammalla kuin Alex Stubbin hampaat=), niin siitä vaan .
        Kävin kyllä vilkaisemassa vähän niitä kokoomusnuorten sivujakin ..hahhahhaa....
        Häikäisevää pojat ja tytöt . Olen turvallisin mielin , suomella menee hyvin ...

• Ajatar
        Bullfighter kirjoitti:

Vai mullikka...enemminkin lihasika... Joo en mä ole ollut millään forumeilla pitkään aikaan . Jutut on sellaiset ihmisaivojen tuottamat keskiverrot pölinät kuten tiedätkin :) Mulla on sama ossu kuin ennenkin , joten laita ihmeessä postia , jos haluat .

Olihan se Jippiin ossu? En tietyistä syistä pysty laittamaan viestiä viikonloppuna, mutta palaan alkuviikosta asiaan. En tainnut suuttumuksestani huolimatta ihan kaikkea jälkeä sinusta pyyhkiä pois, joten eiköhän se osoite löytyne..hyvää yötä nyt..palajan Sorrentoon ;)..

ps. taisi se polku sinne mökille ruohottua jo umpeen, joten hihat heilumaan=)

• Ajatar
        Bullfighter kirjoitti:

Kyllä tolla jutulla ei mua vakuutettu mitenkään . Mutta mikäpä siinä , jos siniseen vivahtavat nuoret haluavat tuolla tavoin jakaa kirkasotsaista filosofiaansa netin keinoilla (Jopa kirkkaammalla kuin Alex Stubbin hampaat=), niin siitä vaan .
        Kävin kyllä vilkaisemassa vähän niitä kokoomusnuorten sivujakin ..hahhahhaa....
        Häikäisevää pojat ja tytöt . Olen turvallisin mielin , suomella menee hyvin ...

Vielä kun Aku Ankan numeron 13 vetävät vaaleis lippuihin ni hjyvä tuloo ;)

• Bullfighter
        Ajatar kirjoitti:

Olihan se Jippiin ossu? En tietyistä syistä pysty laittamaan viestiä viikonloppuna, mutta palaan alkuviikosta asiaan. En tainnut suuttumuksestani huolimatta ihan kaikkea jälkeä sinusta pyyhkiä pois, joten eiköhän se osoite löytyne..hyvää yötä nyt..palajan Sorrentoon ;)..

ps. taisi se polku sinne mökille ruohottua jo umpeen, joten hihat heilumaan=)

Eli se , ei jippii . Mailailinkin jo , mutta etkö saanut sitten sitä hmm... Itse asiassa kahdestikin...

• Ajatar
        Bullfighter kirjoitti:

Eli se , ei jippii . Mailailinkin jo , mutta etkö saanut sitten sitä hmm... Itse asiassa kahdestikin...

Jos muistat, niin mullahan oli 2 ossua. Luukun ja Suomi24:n. Tsekkaa, että kirjoitit varmasti oikein, sillä en oo saanu postia ja oon itekki laittanu sulle sekä tohon Jippiiseen että Connecticutiin, mutta et oo säkään tainnu saada.

ps. jos me sit käydään privaattikeskustelua täällä...heh .. heh..kyl siinä monen silmät pyöristyis... ;))

• Bullfighter
        Ajatar kirjoitti:

Jos muistat, niin mullahan oli 2 ossua. Luukun ja Suomi24:n. Tsekkaa, että kirjoitit varmasti oikein, sillä en oo saanu postia ja oon itekki laittanu sulle sekä tohon Jippiiseen että Connecticutiin, mutta et oo säkään tainnu saada.

ps. jos me sit käydään privaattikeskustelua täällä...heh .. heh..kyl siinä monen silmät pyöristyis... ;))

Kas kas , mä oon kyllä saanut sulta meilit connectiin , ja vastannut suoraan replyna , mä laitan luukkuun kokeeksi sitten jotain ...Joo eihän täällä mitään privaattia viitsi heitellä... Palataan ...

• Bullfighter kirjoitti:

Kas kas , mä oon kyllä saanut sulta meilit connectiin , ja vastannut suoraan replyna , mä laitan luukkuun kokeeksi sitten jotain ...Joo eihän täällä mitään privaattia viitsi heitellä... Palataan ...

Piti oikein rekisteröidä nikkini=) Joku pentele oli vieny jo Ajatar-nikin, mutta hahaa kekkasinpa laittaa ykkösen perään. Ihan oikeutettu ykkönenhän mä olenkin tai sitten uuno..heh..

En ole saanut meilin meiliä sulta. Kummasta se connecticuti meni läpi?Ihme hommaa. Tiedän, että luukku temppuilee hotmailin kanssa,mutta että näinkin. Jos en tietäisi sua paremmin voisin ajatella tämän olevan kiusantekoa, mutta se ei ole tapaistasi.En ny sitten tiedä mitä tehdä, jos en saa postia läpi. Täytynee vaan kokeilla aina uudelleen ja uudelleen välillä. Jos tällä suomalaisella sisulla menis läpi harmaan graniitinkin saatikka luukun tai muun..

• Bullfighter
        Ajatar1 kirjoitti:

Piti oikein rekisteröidä nikkini=) Joku pentele oli vieny jo Ajatar-nikin, mutta hahaa kekkasinpa laittaa ykkösen perään. Ihan oikeutettu ykkönenhän mä olenkin tai sitten uuno..heh..

En ole saanut meilin meiliä sulta. Kummasta se connecticuti meni läpi?Ihme hommaa. Tiedän, että luukku temppuilee hotmailin kanssa,mutta että näinkin. Jos en tietäisi sua paremmin voisin ajatella tämän olevan kiusantekoa, mutta se ei ole tapaistasi.En ny sitten tiedä mitä tehdä, jos en saa postia läpi. Täytynee vaan kokeilla aina uudelleen ja uudelleen välillä. Jos tällä suomalaisella sisulla menis läpi harmaan graniitinkin saatikka luukun tai muun..

Mulla kaikki muut meilit menee ja tulee ihan normaalisti . Luukusta tuli vastaus ylläpidosta , ei mennyt ollenkaan läpi . Sen mä tiedän että tää mun maileri toimii kuitenkin aivan normaalisti , voi olla että mä muistin sen ossun väärin . Täytynee avata joku toinen osoite ja koittaa sillä . Mutta ihmettelelen kovasti ettei meilit tule mitenkään läpi , meidän serverikin on päivitetty , eli ei ole mitään säätöä kesken , joten kaiken pitäisi olla ok täältä päin . Onko sulla posti täynnä , tai jotain muuta sellaista ?

Kukahan sun nikkis meni varastamaan ??

• Bullfighter kirjoitti:

Mulla kaikki muut meilit menee ja tulee ihan normaalisti . Luukusta tuli vastaus ylläpidosta , ei mennyt ollenkaan läpi . Sen mä tiedän että tää mun maileri toimii kuitenkin aivan normaalisti , voi olla että mä muistin sen ossun väärin . Täytynee avata joku toinen osoite ja koittaa sillä . Mutta ihmettelelen kovasti ettei meilit tule mitenkään läpi , meidän serverikin on päivitetty , eli ei ole mitään säätöä kesken , joten kaiken pitäisi olla ok täältä päin . Onko sulla posti täynnä , tai jotain muuta sellaista ?

En tajua missä vika. Yritän setviä boxien ylläpitäjien kanssa pian asiaa, eihän tähän muuten mitään tolkkua tuu. Ois tosi kiva kuulla pitkästä aikaa sun privaattikuulumisesi:)

Ajattaren nikin on joku ottanut jonnekin treffi-tms.palstalle seuran hakuun. Sain ilmoituksen, että nikkini on jo käytössä. Onneksi tuo ykkönen mahdollisti vanhan nikkini käytön. Joskus Maailmanmenoa-palstalla infosinkin, että se Ajatar on sitten ihan toinen ihminen kuin minä. En tiedä mistä johtuu, mutta olinpa missä tahansa, niin feikit seuraa kuin hai laivaa muodossa tai toisessa. En tiedä onko tässä sitten kyse sellaisesta. Enkä edes ole kauheen kiinnostunut tietämäänkään.

Toivottavasti saadaan pian privayhteys, alkaa hermo kiristymään;)

• Bullfighter kirjoitti:

Luukku sanoo,että jotkut meilit ei tykkää siitä, että ennen @- merkkiä on piste ja mullahan se on luukussa. Oisko tuo murheenkryyni niin moniin ongelmiin. Suomi24 taas ilmoittaa, että mitään ongelmaa ei pitäs olla ja kyselee, että mitä kone sulle ilmoittaa. Mullehan ei tule Suomi24:ssa edes virheilmoitusta ja luulen et posti on menny perille. Äh, vai oliko se niin, että toi meni sulle perille, mut luukku ei?Joka tapauksessa kummastakaan en oo saanu postia enkä tosiaan kiusi sua tällä. Se ei ole minunkaan tapani. Toivottavasti asia ny jotenki alkaa selviämään, muuten joudutaan sanomaan adios privaatisti, sillä jos mä en kahdella sähköpostilla pärjää ni johan on kumma. Jutellaan siinä tapauksessa näissä merkeissä eri palstoilla, jos jää aikaa.

• Bullfighter
        Ajatar1 kirjoitti:

Luukku sanoo,että jotkut meilit ei tykkää siitä, että ennen @- merkkiä on piste ja mullahan se on luukussa. Oisko tuo murheenkryyni niin moniin ongelmiin. Suomi24 taas ilmoittaa, että mitään ongelmaa ei pitäs olla ja kyselee, että mitä kone sulle ilmoittaa. Mullehan ei tule Suomi24:ssa edes virheilmoitusta ja luulen et posti on menny perille. Äh, vai oliko se niin, että toi meni sulle perille, mut luukku ei?Joka tapauksessa kummastakaan en oo saanu postia enkä tosiaan kiusi sua tällä. Se ei ole minunkaan tapani. Toivottavasti asia ny jotenki alkaa selviämään, muuten joudutaan sanomaan adios privaatisti, sillä jos mä en kahdella sähköpostilla pärjää ni johan on kumma. Jutellaan siinä tapauksessa näissä merkeissä eri palstoilla, jos jää aikaa.

Sepä se niin kummaa onkin kun mulle ei tule mitään virheilmoituksia . Sun postit tuli ainakin vähän aikaa perille , ja mä vastasinkin niihin , multa ne näyttivät lähtevän normaalisti eteenpäin , enkä mä oikein ymmärrä mikseivät ne sulle tulisi . Luukun kanssahan on mullakin aina ollut ongelmia , siinä ei ole mitään uutta . On mulla siellä joku osoitekin , mutta en kyllä millään muista mikä se on .
        En luovuta kuitenkaan :) Palataan ...

• Näkökulma

Varsin osuva tulevaisuuden visio "Yhdysvalta-Suomesta". Tietenkin Porvarlahden ja Punikkilan välillä on raja-aita, ehkä mahdollisesti jonkinlainen henkilöllisyyden tarkastuskin, sormenjälkien kera.

Kyyllä minä tämän vision allekirjoitan ja sehän alkaa olla jo tottakin. Herää tietenkin kysymys, mitä tehdään sitten, kun Punikkila on lopullisesti konkurssissa ja sillä puolella aletaan kaatamaan kuntien välistä aitaa...?

• Jantsa

Hauskuutta saatais irti, jos vasurit tekisivät porvarila-nettisivuston. :D Vois nimittäin olla aika erilainen näkemys asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe