Hei! Polkupyöräni kaipaisi huoltoa. Osaatteko suositella edullista ja hyvää pyörähuoltoa Vihdin alueella? Onko Nummelassa muuta pyörähuoltoa kuin probike?
Polkupyörähuoltoa
14
3613
Vastaukset
- Pro Pike
Pro Nummelan Vihdintiellä siinä Pitserian lähellä
- nummelalainen
Googlaa pyöräkaksikko.
- raamattupyörii
varo niitä uskovaisii, veljeksistä toinen mm pyöräalalla.
- Pyörähuolto
Kiitos, pyöräni oli pyöräkaksikossa huollossa ja olen tyytyväinen. Vien seuraavalla kerrallakin pyöräkaksikon pojille pyörän huollettavaksi.
- Vihdin kirkonkylä
Vihdin kirkonkylällä samassa rakennuksessa mainion Vihdin Kinon kanssa toimii Vihdin fillari. Loistavaa palvelua ja edullinen hinnoittelu.
Suosittelen. - Kirkonkylä
Vihdin Fillarissa kirkonkylällä korjattiin minulle suurta vaivaa aiheuttanut vika, mutta heille pikkuvika ihan ilmaiseksi! Mukava yllätys.
- Pyörätrullaa
Finebikesin pojat Nummelassa Pietiläntiellä huoltaa pyöriä. Ilmeisesti vaihtanut vaan nimen Pyöräkaksikosta. Edullinen ja nopea, suosittelen.
- AN79
Itse en ole käyttänyt Finebikesin palveluja, mutta firman mainos on tallessa.
- nummelalainen
Käytin itsekin Tunturini huollossa lankilassa Finebikesissä. Melko nopeasti sain pyörän huollettuna takaisin ja mielestäni oli kohtuu edullinen hinta. Löysin pyörähuollon heidän nettisivujen kautta. Osoite taisi olla: www.finebikes.fi
- cyyyklisti
Finebikesi on näköjään muuttunut Sporthammer Oy:ksi. Tykkään niiden facebook-sivusta ja sinne tuli ilmoitus että nimi vaihtunut. Huoltavat kyllä edelleen Nummelassa!!
- ammattinsa osaava
Kyysykää Probikestä tai Intersportista pyörähuolloista-saatte varmaan
pyörähuollosta tiedot mikä toimii kesäisin Nummela Enäranta- kokemuksella ja ammattitaidolla ilman laajempaa mainostamista . - huolto
www.sporthammer.fi Nummelan keskustassa.
- vihtiläinen
Itse käytin pyöräni nummelassa sijaitsevassa Nummelan Pyörä- nimisessä pyörähuollossa. Oli kyllä hyvää palvelua ja pyörä tuli kuntoon nopeasti. Kaiken lisäksi kaveri haki ja palautti pyörän ilmaiseksi vihdin kirkonkylältä, joten minun ei tarttenut tehdä mitään muuta kuin maksaa siitä huollosta.
Otan seuraavallakin kerralla yhteyttä Nummelan Pyörään kun pyöräni kaipaa huoltoa! - huolto
Sporthammer nummelan keskustassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184