Polkupyörähuoltoa

Pyörähuolto

Hei! Polkupyöräni kaipaisi huoltoa. Osaatteko suositella edullista ja hyvää pyörähuoltoa Vihdin alueella? Onko Nummelassa muuta pyörähuoltoa kuin probike?

14

3613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pro Pike

Pro Nummelan Vihdintiellä siinä Pitserian lähellä

• nummelalainen

Googlaa pyöräkaksikko.

• raamattupyörii

varo niitä uskovaisii, veljeksistä toinen mm pyöräalalla.

• Pyörähuolto

Kiitos, pyöräni oli pyöräkaksikossa huollossa ja olen tyytyväinen. Vien seuraavalla kerrallakin pyöräkaksikon pojille pyörän huollettavaksi.

• Vihdin kirkonkylä

Vihdin kirkonkylällä samassa rakennuksessa mainion Vihdin Kinon kanssa toimii Vihdin fillari. Loistavaa palvelua ja edullinen hinnoittelu.
        Suosittelen.

• Kirkonkylä

Vihdin Fillarissa kirkonkylällä korjattiin minulle suurta vaivaa aiheuttanut vika, mutta heille pikkuvika ihan ilmaiseksi! Mukava yllätys.

• Pyörätrullaa

Finebikesin pojat Nummelassa Pietiläntiellä huoltaa pyöriä. Ilmeisesti vaihtanut vaan nimen Pyöräkaksikosta. Edullinen ja nopea, suosittelen.

• AN79

Itse en ole käyttänyt Finebikesin palveluja, mutta firman mainos on tallessa.

• nummelalainen

Käytin itsekin Tunturini huollossa lankilassa Finebikesissä. Melko nopeasti sain pyörän huollettuna takaisin ja mielestäni oli kohtuu edullinen hinta. Löysin pyörähuollon heidän nettisivujen kautta. Osoite taisi olla: www.finebikes.fi

• cyyyklisti

Finebikesi on näköjään muuttunut Sporthammer Oy:ksi. Tykkään niiden facebook-sivusta ja sinne tuli ilmoitus että nimi vaihtunut. Huoltavat kyllä edelleen Nummelassa!!

• ammattinsa osaava

Kyysykää Probikestä tai Intersportista pyörähuolloista-saatte varmaan
      pyörähuollosta tiedot mikä toimii kesäisin Nummela Enäranta- kokemuksella ja ammattitaidolla ilman laajempaa mainostamista .

• huolto

www.sporthammer.fi Nummelan keskustassa.

• vihtiläinen

Itse käytin pyöräni nummelassa sijaitsevassa Nummelan Pyörä- nimisessä pyörähuollossa. Oli kyllä hyvää palvelua ja pyörä tuli kuntoon nopeasti. Kaiken lisäksi kaveri haki ja palautti pyörän ilmaiseksi vihdin kirkonkylältä, joten minun ei tarttenut tehdä mitään muuta kuin maksaa siitä huollosta.

Otan seuraavallakin kerralla yhteyttä Nummelan Pyörään kun pyöräni kaipaa huoltoa!

• huolto

Sporthammer nummelan keskustassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe