Taas kerran kun Tapparalle ne vasta todenteolla alkaa. No mut hyvähän se on itkeä ilmaisnakki suussa, heh heh.
Ilveksellä pelit loppu
10
116
Vastaukset
- Hyvä junnuvalmennus
Olisi taas tarvittu Hiitelän Sepiä valmennuksessa .
Ilves on vakuuttava. Joko velat on maksettu pois ?- Milloin
Onko Ipalla tänään peli ?
- Hyva valmennus
Milloin kirjoitti:
Mutta onko tänään Ipalla peli ,? Esim. Aja B junnuissa
- Hyvä junnuvalmennus
Hyva valmennus kirjoitti:
Mutta onko tänään Ipalla peli ,? Esim. Aja B junnuissa
Jos sitten tänään olisi pelejä
- Häh
Milloin kirjoitti:
Jääkiekon B-nuorten loppuottelu Lukko-Ilves?
- Häh
Häh kirjoitti:
Jääkiekon B-nuorten loppuottelu Lukko-Ilves?
Minä vuonna?
- Hhhhjhhjj
Häh kirjoitti:
Minä vuonna?
tänä vuonna
- häh
Hyvä junnuvalmennus kirjoitti:
Jos sitten tänään olisi pelejä
B-nuorten loppuottelu Ilves-Lukko?
- Hyvä Sepi
Mites Ipan pelit on mennyt ? Ei ole ollut missään juttua .
Kuulemma tulee Hiitelän Sepi taas vakes ,alkaa tapahtumaan ensivuoden karsinnoissa.
Sepillä on vahva kokemus karsintoihin- tulee halvemmaksi
Onko Ipan pleikkarissa halvemmat liput, kuin Tapparan peleissä??
Taidan katsoa Ipan pelit vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748