evoluutio-oppi pois kouluopetuksesta!

saku543

En jaksa ymmärtää,miksi koulussa opetetaan oppilaille evoluutio-oppia.Darwinin oppihan on jo kauan aikaa sitten todettu valheelliseksi.Ei oo mahdollista että tällainen ihmeellinen kokonaisuus joka maailmankaikkeus on,ja ihminen,olisi vain kehittynyt itsestään jostain bakteerista tai ameebasta.
Evoluutioteoria sitäpaitsi tuhoaa ihmisen moraalin väitöksellä että olemme vain apinoiden jälkeläisiä.Tämän tähden mm.Romaniassa on evoluutio-oppi poistettu kokonaan kouluopetuksesta.Näin pitäis meillä Suomessakin tehdä.
Evoluutio-oppi on poikinut maailmaan paljon pahaa.Darwin opetti kirjassaan myös rasismia.Darwinin mukaan musta rotu oli alhaisempaa kuin valkoiset ja että valkoisilla oli oikeus sortaa heitä.Natsismi oli yksi darwinismin hedelmistä,Hitlerin yksi innostaja ja ideologia oli juuri kehitysoppiteoria.Samoin kommunismi.Molemmat järjestelmät murhasivat miljoonittain ihmisiä "alempiarvoisina",kuin myös darwinismi opettaa.
Ihmettelen todella että vielä meidänkin päivinämme kouluissa pakkosyötetään oppilaille tällaista ideologiaa,joka on aikaansaanut vain pahaa ja sekaannusta.Evoluutio-oppi pois kouluopetuksesta.

4

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sori='(

"Ei oo mahdollista että tällainen ihmeellinen kokonaisuus joka maailmankaikkeus on,ja ihminen,olisi vain kehittynyt itsestään jostain bakteerista tai ameebasta."

Mutta kun on. Oon pahoillani jos et pysty käsittämään totuutta.

• tottakai

Todista väitteesi! Totuus on aina hukassa siellä, missä julistetaan ainoata totuutta.

• 256

...ja maakin on litteä, vai....

• ojfdn

Mites tuo tänne työelämään kuuluu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37