Olin eräässä ravintolassa syömässä loppuvuodesta 2007.
Muuta porukkaa oli vähänlaisesti, paitsi ravintolan yhteydessä olleeseen kabinettiin tarjoilija vei juomia.
Menin WC:hen ja istuuduin pytylle.
Kaksi henkilöä tuli sisään, eivätkä he huomanneet minua.
Toinen sanoi kuuluvasti "Wincapita on niin paha häirikkö rahoitusmarkkinoilla, että siitä pitää päästä eroon keinolla millä hyvänsä". Toinen vastasi:" WC:n toiminta uhkaa vakavasti pankki- ja rahoitusyhtiöiden toimintaa. Sehän näkyy imuroivan kaiken vapaan valuutan. Eihän kukaan laita rahaa pankkiin, jos WC:stä saa viikossa saman koron, kuin pankki maksaa vuodessa".
Kun he menivät pois, niin pesin nopeasti käteni ja, ja yritin tsekata, etä ketä puhujat olivat, mutta he ehtivat livahtaa kabinettiin. Ovi oli raollaan, mutta vetäistiin kiinni vähän ennen, kuin ehdin sen kohdalle. Ainakin yksi merkittävä pankkihenkilö istui kabinetissa. Muita en kerennyt huomata.
Olin eräässä ravintolassa syömässä
"papu"
3
146
Vastaukset
- just...
Kas kummaa...
- en ainakaan viitsi
Hehtaari-aloituksia ei kukaan jaksa lukea. Tiivistäkää tekstiänne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585