Haluan edistyä

Abcd99

Moi, olen 15 tyttö joka on aloittanu juuri jalkapallon (6kk) haluan edistyä myös treenien ulkopuolella että pärjään peleissä paremmin jne. Vinkkejä mitä voisin tehä?

3

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tästä alku

Pallonhallinta. Yksinäänkin onnistuu koska vain. Pomputuksia niin kauan että sata menee rikki kuin itsestään.

• EPMTHV

Ei pahalla, mut 15 vuotiaan aloittanu tai vast puol vuotta sen ikäsen pelannu ei voi enää pärjätä ku höntsäfutiksessa. Mitä vanhempana on aloittanu sitä vaikeempi on enää oppii mitää uusii asioit ja nuorempana motivaatio omaa harjotteluun korkeemmalla ku ei oo koului hoidettavana siin sivussa. Ite oon pelannu kuus vuotta ja oon itekki 15 ja tiiän et täs vaihees pärjäämisee tarvii tosi paljon töit ku nuoremmat tulee ja vetää muute ohi. Ja se ei onnistu vast alottaneella, pitää olla vähintää vuoden pohjat. Meijän joukkuees kaikki pelannu yli kaks vuotta ja ollaa silti tosi kovil et pärjättäis.

• Futaaja01

Joo on voisko sanoo et täysin mahotonta enää mihinkään ykköseen/liigaan päästä pelaamaan, koska esim jos alotat vaikka 7 vuotiaana sä opit kaikki perusjutut yms. Ja koordinaatio ja nopeus ja pallokosketus kehittyy niinku 7-13 vuotiaana kaikista eniten. Mut ehkä kakkoseen jos treenaa paljon, ja oikeita asioita. Mut kannattaa kattoo youtubesta et laittaa et coerver coahing nii sieltä löytyy ihan hyviä harjoitteita niinku eka helpompia ja sitte edistyneemmille kans

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7382
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4078
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3615
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2324
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37