kunta tekee mitä huvittaa

elylely

Tonttimme rajan takaa kunta päätti kaataa metsän pois, ja tekee sinne leikkikentän tms. Se oli kaavassa ja tiedossa jo aiemmin, ei siinä mitään. Se on kaavoitettu puistoalueeksi, jossa reunoille piirretty puita. Itse asiassa on hyvä, että metsä kaadettiin pois, ja valoa pääsee meidänkin tontille.

Muttamutta.

Kunta kerää toki tukkipuunsa pois, mutta jättää oksat yms risut sinne rumentamaan näkyä. Soitin kuntaan, ja siellä henkilö sanoi että kyllä ne sinne maatuu. Nojoo, vie varmaan 20 vuotta, että maatuu. Meinaa niitä oksia on sen verran paljon, ja paksuja seassa, että alueella on mahdoton kulkea jalkaisin. Noin 70 cm verran maapohjasta on risuja ja oksia. Leikkikentän kohta tietysti tulee siistiksi, mutta reunamat jää oksaryteiköksi. Kunnan akka vielä sanoi, että voittehan ne itse kerätä pois, ja vaikka polttaa. Hei, varmaan noin 10-15 traktorikuormaa oksia, että keräilkääpä siitä. Menisi varmaan pari viikkoa, jos alkaisin keräilemään, saattaisi mennä kuukausikin. Miksi asukaiden pitäisi muutenkaan tehdä kunnalle ilmaiseksi työtä.

Mihin voisi ottaa yhteyttä, että moinen maiseman rumentaminen saisi jonkinlaisen ratkaisun? Mikä se sellainen puistoalue on, joka on täynnä hakkuujätettä, leikkikenttää lukuunottamatta? Kunta akka sanoi vielä, että tulee liian kalliiksi, jos kunta alkaa keräämää hakkuujätteen pois. MIKÄ EMÄVALE. Ei se nyt saakeli maksa mitään, energiayhtiöt jopa maksaa hieman siitä, että saa hakea energiapuuta käyttöönsä. Ainut syy on, ettei kunnan metsurit VIITSI, alkaa keräilemään risuja.

2

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerää itse

Onse kumma kun ihmiset on niin laiskoja etteivät itse viitsi tehdä yhtään mitään. Asenne on "Miksi asukaiden pitäisi muutenkaan tehdä kunnalle ilmaiseksi työt" !?!?!
      Kunta tekee hienon puiston kaverille viereen ja mikään ei kelpaa. Saisi siitä ilmaiset polttopuut vuosiksi, mutta laiskaperse ei viitsi tehdä. Ostetaan ja tilataan vain valmiina ja sittenkin valitetaan kaikesta. Ooottete uusavuttomia itsekeskeisiä paskoja. Sitten itketään ja naputetaan sosiaalisen median palstoilla anonyymina, EDES SITÄ EI OLE MUNAA TEHDÄ OMALLA NIMELLÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• elylely

Jaa mitäs sä mun nimellä tekisit? Mitä se nimi tähän asiaan vaikuttaa? Ethän säkään omaa nimeäs laittanut provoiluusi. Laitapa koko nimesi heti esille, ja sassiin. Nono, laita jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe