Mitä tehdä kun töihin meno ahdistaa ja stressaa.. Yleensä olen nauttinut työstäni mutta nyt koko ajan vain ahdistaa ja työasiat tulevat kotiin mukaan päässä..
Olen ihmisten kanssa tekemisissä ja osittain se on todella mukavaa työtä mutta silti ahdistaa ja stressaa asiat..
Nyt vielä pieni luottamuspulakin joka pahentaa asioita entisestään..
Mitä teen?
Kun töihin meno ahdistaa ja stressaa
3
382
Vastaukset
- Ahdistus..
Kiva kun minulle ei edes kerrota kaikkea mitä puhutaan..
Tällä hetkellä tuntuu, että työelämä on yhtä paskaa josta pitäisi vain selvitä läpi..
Ei kiinnosta enää tämä tai mikään muu - eiymmärrä
Samassa veneessä ollaan =/
Hei
Myötätuntoa, viestistäsi on pari viikkoa, ovatko asiat ennallaan? Tämä varmaan koettelee voimiasi.
Kerrot, että yleensä olet nauttinut työstäsi. Ja työ on osittain mukavaakin. Mikä työssä on muuttunut? Vai onko jotain muuttunut muualla kuin työssä, niin että omat voimavarasi ovat vähentyneet? Kaikki oman arjen asiat varmaan vaikuttavat myös työhön ja siinä jaksamiseen.
Kenelle voisit kertoa ongelmasta? Onko siellä työterveyshuoltoa? He ovat myös työssä jaksamisen asiantuntijoita. Miten esimiehesi, onko sinulla sellaista, voisiko hän ymmärtää? Onko siellä työkavereita, voisivatko he auttaa?
Toivon, että jaksat etsiä jonkun ihmisen, jonka kanssa voit keskustella asiasta.
Siunausta elämääsi. Ja työniloa toivon sulle!
Päivi-pappi Hämeestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174