Olen ostamassa pelikonetta 800€ budjetilla ja tuollaisen itse kasasin...Olen aika tietämätön näistä niin voisiko joku kertoa ovatko nuo kaikki yhteensopivia toisilleen.
800€ pelikone
11
223
Vastaukset
- Tietämätööön
- asfg
Osat ovat keskenään yhteensopivia, ja osien perusteella melko hyvä kone olisi tulossa. Ainut ongelma jonka huomasin on se että paketissa ei ole DVD-asemaa, jos et kotonta sellaista löydä niin et saa windowsia asennettua koneelle.
- Tietämätööön
Aha :F no mistäs saisin sellasen? halpa ja hyvä? Laitas linkki ja miuluusti systemastoresta
- asfg
Mikä tahansa Dvd-asema käy windowsin asennukseen, http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_12_511&products_id=65103 tuo esimerkiksi.
- Tietämätööön
Ook vuoko tulla koneella pelata esim. BF4 Ultra-High asetuksilla ?
- Tietämätööön
^^^lisäys edelliseen kysymykseen onko tuossa kuulokepaikat ja onko tuossa prosessorissa nettiyhteys?
- Otas yhteyksiä
No nyt lähti sellaisia kysymyksiä ilmoille että suosittelen ottamaan yhteyttä myyjään, joka osaa suositella/kasata sulle paketin.
- asfg
Tuolla koneella voi ehkä pelata BF4 medium asetuksilla, ja kuulokepaikat kyllä löytyy, myös netti.
- Tietämätööön
asfg kirjoitti:
Tuolla koneella voi ehkä pelata BF4 medium asetuksilla, ja kuulokepaikat kyllä löytyy, myös netti.
Ok ajattelin että high asetuksilla menisi mutta ei näköjään.
- asfg
Tietämätööön kirjoitti:
Ok ajattelin että high asetuksilla menisi mutta ei näköjään.
High/ultra-high asetuksilla pelatakseen joutuu panostamaan koneeseen monella tuhannella eurolla, itselläni on 1400€ kone ja sillä pyörii high-asetuksilla n, 90fps.
- kuukauden naurut :D
"Prosessorissa nettiyhteys" VOI VITTU XDDD prossu ei vaikuta mitenkää nettii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068