Moi!
Olen lähdössä keväällä Lappiin vaeltamaan, mahdollisesti Sevettijärvelle. Etsin seuraa mukaan kun kavereistakaan ei ole lähtijöiksi.
Olen 38v nainen Tampereelta
jumppa60min@luukku.com
Kaveria vaeltamaan
6
432
Vastaukset
- kevättä rinnassa jo
Hei minä olen 44 v. eli vielä hyvin viriilissä iässä oleva mies. Lähden mielelläni kanssasi vaeltamaan
Voidaan nähdä jo ennen vaellusta, jos vaikka yhteisen jumpan merkeissä. - Tuntureille
Moikka!
Olen 40-v nainen Pirkanmaalta myös ja vaellus Sevettijärven suuntaan tai Lappiin yleensäkin kiinnostais. Pääsen kylläkin lähtemään töiden vuoksi vasta juhannuksen aikoihin, onko liian myöhäistä?- Poropolku kutsuu
Moi. Pysytään vaelluksessa. Ei ole liian myöhäistä, joskus on hyttysiä jo ennen juhannusta, useimmiten ei; riippuu lämpötilasta. Jos kaipaat vaelluskaveria, olen tarvittaessa valmis karhunpelättimeksi.
T. Veteraani - naisten retki
Poropolku kutsuu kirjoitti:
Moi. Pysytään vaelluksessa. Ei ole liian myöhäistä, joskus on hyttysiä jo ennen juhannusta, useimmiten ei; riippuu lämpötilasta. Jos kaipaat vaelluskaveria, olen tarvittaessa valmis karhunpelättimeksi.
T. VeteraaniOletko siis nainen ? Miehiä ei tälle retkelle oteta !
- yhdessä mennään ?
Oletko myös kotoisin ns. lesboksen saarelta, se saisi yhteisen matkan tuntumaan joululta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256