Olisin kiitollinen, jos voisitte suositella hyvää kampaamoa Orivedellä.
Perustelutkin auttaisi.
Olen uusi asukas.
Hyvä kampaamo Orivedellä?
8
5992
Vastaukset
- Aika monella käynyt
Tiia yliskyläntiellä. On mukava ja osaa tehdä mukavia kampauksia. Suosittelen. Myös Minttu ja Marjo Vanninen ovat todella hyviä ja mukavia!
Muutin syksyllä Orivedelle ja olen käynyt tuolla Marjolla. Osaa kyllä hommansa ja juttu luistaa. Tosin olen mies, enkä kampauksista juuri tiedä, mutta Marjon omasta kampauksesta päätellen tyylitajua löytyy:)
- Paras
Ja jo Marjon onnistuneesta kampauksesta voikin sitten päätellä myös Mintun osaavan työnsä!
- ASDCFVGBHJK
Parturikampaamo Annikki, Annikin tytär Nina leikkaa hyvin.
- pöökillinen
Gerdu on paras, ylivoimaisesti! Muut ovat lähinnä aloittelijoita, mutta kunnia heillekin työnteosta maksua vastaan.
- Anonyymi
Etenkin Gerdun värjäykset täytyy mainita poikkeuksellisen onnistuneina, ja lähes ainoina onnistuneina Orivedellä.
- Keskeiselläpaikalla
Tässä ei ole mainittu kai Parturi-Kampaamo Carizmaa K-supermarketissa.
- Anonyymi
Erittäin hyvä ja mukava myös, mutta ilmeisesti vain ilman ajanvarausta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224