Haluaisin kuulla mahdollisimman monen ihmisen mielipiteitä ja/tai kokemuksia IsaDora-merkkisistä meikeistä. Itse en ole koskaan joutunut pettymään IsaDora-tuotteisiin, joka on suhteellisen harvinaista meikkien keskuudessa. Olisi kuitenkin kiva tietää, mitä mieltä te muut olette! :) Oletko koskaan ostanut IsaDora-meikkejä, ja miten ne toimivat kohdallasi? Mikä on lempituotteesi IsaDoralta?
ISADORA -TUOTTEISTA MIELIPITEITÄ !!
8
3106
Vastaukset
- pw rhg
Olisit avauksessa voinut kertoa omiakin lemppareitasi. Olen usein pettynyt Isadoraan, en niinkään laatuun, mutta sävyihin. Trio-luomivärit olivat liian hileisiä ja tummia ja meikkivoiteet aivan liian tummia. Muuten HG-meikkivoiteeni saattaisi olla High Performance. Ai niin tosin uusin Make up Wake up on ihana ja sävy vaalea, mutta se vain ei peitä riittävästi omiin tarpeisiin.
Inliner kajal on hyvä, ja tarkoitus olisi kokeilla seuraavaksi sitä 38-asteen mascaraa, kunhan vanha loppuu.- IsaDora
mulla on IsaDoran ripsiväri. (hypo-allergenic mascara) ja voin suositella!!
- isadoraripsiväri
Minkä niminen tuo IsaDoran 30asteessa lähtevä on ?
- pusuhuulet
isadoraripsiväri kirjoitti:
Minkä niminen tuo IsaDoran 30asteessa lähtevä on ?
Joku All Day LOng tms. Mullakin on se harkinnassa, kun Sensait ei oo ikinä tarjouksessa. Isadoran meikistä on kokemusta vain huulikiilloista, joitten suurkuluttaja olen. Olen ihan tyytyväinen ollut niihin.
- liy
en ole koskaan kokeillut isadoraa enkä tule koskaan kokeilemaankaan
pysyn lumenessa koska lumene kaks kertaa vaikuttaa paremmalta
isadoraa en tule koskaan käyttämäänkään
vaikuttaa liian tummalta no jaa makunsa kullakin - 5+6
Isadora on ehdottomasti suosikkejani markettimeikeistä. Siitä en ole saanut allergisia reaktioita toisin kuin Lumenesta (tai kalliimmista merkeistä Lancomesta yms.). Isadoraa ei myöskään testata eläimillä.
Värivoiteet ovat liian tummia vaalealle iholleni, mutta sen sijaan ripsari (build-up mascara extra volume) ja rajauskynät ovat tosi hyviä ja kestäviä. Eivät leviä edes sateella. Myös luomivärit ovat runsaspigmenttisiä, vaikkakin helmiäissävyt voivat olla vähän "hileisiä". Itseäni tuo hileisyys ei ole häirinnyt. Huulipunaa käytän vain yhtä laatua ja se on ollut nimensä mukaisesti kosteuttava.
Meikkivoidetta ja puuteria lukuunottamatta kaikki käyttämäni meikit ovat Isadoralta. - kik5
Itselläni isadoran vedenkestävä ripsiväri ja joku luomiväripaletti. Ripsari on aivan paras mutta luomivärit tosin huonoja. Eivät ns. pysy iholla, ja niin kuin ylhäällä jo mainittiinkin, ovat hieman liian hileisiä.
- maybelline <3
Paskaa, paskaa, paskaa ja paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738