Moi,
kuinka saada kotioloissa yksivärinen tausta henkilö- ja asetelmakuviin? Haluisin mustan taustan, valkoisenm ja liukuvärjätyn pastellin. Voinko kuvanmuokkauksella (koneella) vaikuttaa tähän?
Tasainen väri taustaksi
5
212
Vastaukset
- 89uyu9h87u98h7
Työeläkeläinen
14.7.2013 18:43
0
Sulje
En minä väitä! Minä olen oikeassa aina! - Canonisti minäkin
Ostamalla taustakartongin ja telineen. Niiden hinnat ovat pudonneet niin alas, ettei enää kannata värjätä ja viritellä lakanakankaita. Tuossa yksi esimerkki.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/27811/ckmng/Falcon-Eyes-SPK-2ZW-taustakangasteline-valkoinen-musta-taust
Jos haluaa vielä edullisemmin, eikä säilytystilaa ole, niin itse olen joskus käyttänyt olohuoneen hyvin tumman sinisiä, yksivärisiä, paksuja samettiverhoja taustana. - (koneella)
Kuvankäsittelyssä (esim PhotoShopilla) taustan vaihtaminen ja ns väriliu˙un tekeminen on helppoa ja voit helposti kokeilla erilaisia taustoja.
- trololololoo
^ miten se tapahtuu kuvankäsittelyohjelmassa käytännössä? T: noviisitr
- (koneella)
Esim PotoShopissa
Aluksi valitaan kohteen tausta kuvankäsittelyonjelman ”valinta-työkaluilla”
– liukuväri
1. valitaan liu'un ääripäät piirto ja taustaväriksi
”set foregraund color”,
”set background color
2. vaihdetaan työkaluksi ”Gradient Tool”
3. ”vedetää” hiirellä kuvan laidasta laitaan
– yksivärinen tausta
1. valitse haluamasi taustan väri ”set background color”
2. paina ”delete/back” näppäintä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556