Romantic Bar hyvä baari

ei kumia

Romantic Bar Soi Bintabatillä on hyvä baari tosi miehille. Paljon kauniita tyttöjä jotka lähtevät mielellään farangien matkaan. Edullinen olut ja ladydrinkit eritoten tytöt Su. Po, Mon ja Taa ovat mukavia ja pitävät myös kimppakivasta (2 tyttöä 1 mies)Onhan toki Bintabatilla ja soi selekamilla muitakin hyviä tyttöbaareja mutta Romantic bar number one ehdottomasti.

8

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panen kun panettaa
      • Ensi talvena menossa

Kyllä se on helpompaa mennä condoon asumaan, niin ei tarvii murehtia lakanamaksuista, mjaoitus max 10000 baht sähkö ja vesi

• kova on hinta
        Ensi talvena menossa kirjoitti:

Kyllä se on helpompaa mennä condoon asumaan, niin ei tarvii murehtia lakanamaksuista, mjaoitus max 10000 baht sähkö ja vesi

Onko tuo päivä hinta ? Kun et laittanut, niin ja paljonkos ne sähköt ja vedet tulee maksamaan, luulisi että tiedät kun varmaan ennenkin olet condoihin majoittunut.

Lomilla olemme tottuneet palveluihin. Valmiiseen aamiaispöytään, ei siivoamista,tiskaamista, lakanvaihtoa, ruuanlaittoa ym . Kukin kuitenkin tyylillään ja varojensa mukaan Thaimaasta löytyy mukavia hotelleja 30000´thb/kuukausi (alle 700€) hyviä hotelleja kaikilla herkuilla, kun on osaa neuvotella tai saa tarjouksia sähköpostiinsa.

• ensi talvena menossa
        kova on hinta kirjoitti:

Onko tuo päivä hinta ? Kun et laittanut, niin ja paljonkos ne sähköt ja vedet tulee maksamaan, luulisi että tiedät kun varmaan ennenkin olet condoihin majoittunut.

Lomilla olemme tottuneet palveluihin. Valmiiseen aamiaispöytään, ei siivoamista,tiskaamista, lakanvaihtoa, ruuanlaittoa ym . Kukin kuitenkin tyylillään ja varojensa mukaan Thaimaasta löytyy mukavia hotelleja 30000´thb/kuukausi (alle 700€) hyviä hotelleja kaikilla herkuilla, kun on osaa neuvotella tai saa tarjouksia sähköpostiinsa.

Ei ole mielestäni kova hinta kuukaudesta. Olen maksanut kuukaudesta 5000...10000 bathia, vesi- ja sähkölasku ollut max 1000 bahtia. Kyllä condosta saa siivouspalveluita myöskin. Ei sen majapaikan tarvii olla ihmeellinen, kun siellä ollaan yöt lähinnä. Rahoilla on muuta käyttöä. Minulla thailady hoitaa majoituksen. Aamiaisella olen käynyt tutussa hotellissa 7 vuotta, viimeksi maksoi 220 bahtia.

• Anonyymi
        ensi talvena menossa kirjoitti:

Ei ole mielestäni kova hinta kuukaudesta. Olen maksanut kuukaudesta 5000...10000 bathia, vesi- ja sähkölasku ollut max 1000 bahtia. Kyllä condosta saa siivouspalveluita myöskin. Ei sen majapaikan tarvii olla ihmeellinen, kun siellä ollaan yöt lähinnä. Rahoilla on muuta käyttöä. Minulla thailady hoitaa majoituksen. Aamiaisella olen käynyt tutussa hotellissa 7 vuotta, viimeksi maksoi 220 bahtia.

Onko condoissa ilman puntareita?

• Omin silmin nähty

Viime vuonna Romantic baarin lähellä pari baariahan paloi poroksi . Onneksi romantic ei. Näistäkään tulipaloista ei hua hinissä lehdet kirjoittanut mitään. Eihän hua hinistä julkaista mitään negatiivistä lehdissä thaimaassa.

• 28x...

Olin huomaavinani että keskusteluketjussa mainittiin sanoja kuten baarit, tytöt, ladydrinkit, kimppakivat ja lakanaverot ja thailady. Nämähän olisivatkin huolimattomalta lukijalta jääneet täysin huomioitta.
      Mutta minäpäs olenkin aivan porkkana näiden asioiden suhteen; ovat kiinnostaneet koko ikäni. Nokka vaossa sitä ollaan kuljettu elämän läpi.
      Ihme että on aikaa jäänyt aina jollain duunin tapaisellekin.
      Kieliharjoittelu on nokkavakoilun ohella miehen tärkeimpiä harrastuksia. Jollei sitä tee niin elämästä tulee katkeraa ja kitkerää ja sit ei oo kivaa.

Pattis on tähän hyvä paikka mutta uskon että onnistuu alan miehelle mainiosti myöskin siellä Hua Hinissä johon on kuulemani mukaan sijoittunut hyvinkin tukeva vako- ja kieliteollisuus. Pätevät oppaat ovat varmaan siellä Huassakin ja taluttavat turistiparkaa niin ettei isompiin hevonpaskoihin astu ainaskaan päiväsellä. Yöllä kunnon opas ei pokaansa yöuinnille päästä jos tämä sellaista päähänsä saa. Ainaskin Pattiksella ne kampittaa jo ovelle ja tyrkkää sänkyyn. Sitten ne istuu naaman päälle ja sieltä ei kyllä lähde pois väkevinkään jätkä vaan joutuu taputtamaan....

• Pätevät oppaat

Hua Hinissä ei ole kuin päteviä oppaita. Omaavat monen vuoden kokemukset. Hua Hiniin menevät jo jäähdyttelemässä olevat naiset baariin töihin, ne jotka eivät asiakkaita enään muissa thaimaan kohteissä ei saa. Soi Selekam ja soi Bintabat ovat ikääntyneitä baarityttöjä täynnä ja siellä ne punakasvoiset liikalihavat scandinaavi miehet käy. Soi 80 löytyy hieman nuorempia baarityttöjä jos tuuri käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe