Oli erään vuokrafirman kautta puhetta eräästä töypaikasta ja tänään lupasivat soittaa siitä että milloinka alkaa mutta eipä ole soittoa kuulunut. En enään maanantaina vastaa jos soitetaan.
En ala tollasta pelleilyä että luvataan ja sitten ei soitetakkaan.
Tämä ei liity vuokratyöhön mutta vähän sama kun oli yks työpaikka johon pari kertaa pomolle soitin ja käski soittaa takas ja sit kun soitti niin sano et on kiire ja soittaa takas.
Eikä soittanut niin meni siinä siihenkin firmaan täysin mielenkiinto.
niin
niin4
3
100
Vastaukset
- niin4
Lisäksi että minä en taas en takaisin soita jos mulle on sanottu että HE soittavat.
- Näin se vaan menee
Voi kuule, tätähän se on ollut jo noin 10 vuotta. Työnantajat lupailee aina soittaa kävipä miten tahansa, mutta sitä soittoa saat oottaa tuomiopäivään..... ihan alasta riippumatta, ei siis pelkästään vuokrapaikkojen käytäntöjä.
- niin4
Ninpä..minä kun en mitään odottele enkä anele. Jos ei jooku työpaikka osaa lupauksiaan pitää niin sitten mua ei kiinnosta se työpaikka enään. Siinähän soittelee sitten joskus jos on soitellakseen. Minä kun en en vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748