Olen aina luullut sitä vitsiksi, että naiselta on jäänyt hame sukkahousuihin kiinni. No nyt tiedän paremmin. Kävin tänään kahvilassa ja kävin "siistiytymässä" vessassa ja tulin sitten perse paljaana enkä huomannut mitään, pitsipöksyt tuli ainakin näyteltyä, onneksi minulle huomautettiin aika pian. Olenko ainoa?
voi itku
8
485
Vastaukset
- Voi...
Voi sinua, Antti32.
- Opetus
Et ole ainoa. On käynyt kerran mutta opetti senverran hyvin että jatkossa muistaa tarkistaa hameen ennen vessasta lähtöä.
- Minna32.
Mulla sattui nolosti, lyhyt mekko päällä ja istukselin kahvilassa, ja mekko oli noussut, niin, että näkyi pikkuhousut ja stay-upit ja vastapäisessä pöydässä miesporukka kurkki ja naureskeli, nolotti, kun huomasin tilanteen.
- Jotkut tahallaan
Tuo "miesjoukko" taisi olla reilusti alaikäisiä. Aikuiset miehet eivät naureskelisi vaan katselisivat kiinnostuneena ja toivoisi ettet huomaa tilannetta ja peittäisi hienoa näkymää.
- Minna32.
Kiusallista se on kun hameen alle näkyy ja on miesten nälkäisten katseiden kohteena, posket kyllä punoittivat pitkään, jotain nuorempia miehiä ne oli jotka naureskeli
- Torjuntakeino
Tuon välttämiseksi moni nainen on tottunut heti istuessaan heittämään toisen polvensa toisen yli, jopa farkkuja käyttäessään (pelkäävät ilmeisesti kamelinvarvastakin). Itse joudun sovittelemaan sääreni muulla tavoin sievästi sivuttain tms. koska pitkäsäärisenä en saa polviani mahtumaan ristiin pöydän alla.
- mimmu2
Sattuuhan sitä.
- Jo vain
Tervetuloa kerhoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456