Syyslomaviikko 43 (lokakuun loppupuoli) ja olisi tarkoitus löytää lämmin (hellettä saa olla!!) lomakohde, aikaa viikko, lapset 8-14 vuotiaita. Alle 4500 e budjetti.
Oisko Kypros hyvä lapsiperheelle, onko siel tekemistä esim vesipuistoja tms?? Minne se vois olla Kyproksella?
Entä Espanjan aurinkorannat? Onko siel lämmintä enää lokakuun lopussa? Kokemuksia kaivataan.. Kiitän hyvistä vinkeistä jotta voisimme valita esim edellisistä hyvän vaihtoehdon..
Minne lämpimään syyslomalla?
vastaalkaja reissaaj
4
707
Vastaukset
- Psi1
Dubai takuu lämmin, ei sada ja vesipuistojakin löytyy. Etelä-euroopassa säät vaihtelevat, samoin kyproksella voi olla yllättävän viileää varsinkin iltaisin.
- dubai1
Itsekin kannatan Dubaita. Blogissani on paljon hienoja postauksia Dubain matkastani :) Tervetuloa lukemaan! http://www.carouselladyt.blogspot.fi/
- Anonyymi
Kreikka/Kreikan saaret, perheemme suosikki maa. Minä olen 11-vuotias ja elämän aikana olen käynyt Thassoksella, Karphatoksella ja tänä kesänä kävin Rodoksella. Noista Rodos oli paras. :)
- Anonyymi
PS mennään perheen kanssa ens kesänä Ateenan lähelle jonnekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225104- 254258
- 272431
- 342234
- 371988
- 151898
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121511
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211227Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154