Jos ette osaa niin työnäyte ahkeran ihmisen aikaansaannoksista on näkyvillä
harrastukset/ luonto ja retkeily /vaellus -otsikon alla.
Osaatteko trollata?
11
194
Vastaukset
- summer day
Kermaperseet ja nössö-jantterit, pysykää poissa mun tontilta riehumasta.
Ottakaa opiksenne, niin!- minäminäminäminä
minäminäminäminäminäminä
- summer day
Sinä luuseri riehut minun tontilla, käyttämällä nimmariani. Älä astu tontilleni, älä käytä nimmariani. Menikö asia kaaliin? Minä olen se, joka tämän nimmarin ensimmäisenä otti käyttöön. Tajua se!
- summer day
Minäpä taas seuraan sua, kuin hai laivaa.
- summer day
Me mennään ympyrää.
- summer day
summer day kirjoitti:
Me mennään ympyrää.
Vai enkö osaa trollata? Voi teitä juntteja ja yksinkertaisia ihmisiä, jotka minun nimmariani käyttävät viikosta toiseen. Minä olen alkuperäinen "summer day". Tuliko asia selväksi! Keksukää itsellenne oma nimmari. Ootte yksinkertaisia ihmisiä. Pitääkö rautalangasta vääntää teille malli, kun ette muuten tajua, että minä olen se alkuperäinen...
- summer day
summer day kirjoitti:
Vai enkö osaa trollata? Voi teitä juntteja ja yksinkertaisia ihmisiä, jotka minun nimmariani käyttävät viikosta toiseen. Minä olen alkuperäinen "summer day". Tuliko asia selväksi! Keksukää itsellenne oma nimmari. Ootte yksinkertaisia ihmisiä. Pitääkö rautalangasta vääntää teille malli, kun ette muuten tajua, että minä olen se alkuperäinen...
Täh?
- You Sholud Do thö Tr
summer day kirjoitti:
Täh?
.
"You Should Do Thö Troll"
har!111
. - summer day
You Sholud Do thö Tr kirjoitti:
.
"You Should Do Thö Troll"
har!111
.Jaa ne ponimaju :?
- munapää123
vitun homot mä oon parempi ku te kaikki yhteensä saatana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178103Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996349Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702390
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382386- 392173
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222166Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575