eli oon ite 12v poika joensuusta soitan kitaraa ja haluaisin perustaa bändin niin olisiko esim 11-13v rumpalia, basistia, kostetinsoittajaa, kitaristia ja laulajaa.Ja olisi ihan kiva jos soittotaitoa olisi ainakin vähän.
Olisiko joensuun alueelta noin 11-14 vuotiaita bändiini
!2vbändin perustaja
5
164
Vastaukset
- laulaja11
moi olen 11v tyttö ja tulisin mielelläni laulamaan bändiin mutta asun niin pitkällä mäntsälässä etten voi :(
- Ajs
Joensuu on aik pitkäl pirkanmaalta kiinnostusta ois ollu yllin kyllin
- KorhonenRise
Jos oot viel kiinnostunu ni oon 14 v poika suh taitava kitaristi ka laulan jotenki
- jarskipappa
olen 69v pappa torilta haluatko soittaa
- Vaillabändiä
Bingo! Oon 12 ja oon keskinkertainen kitaristi, MUTTA asun kyllä niin kaukana joen suusta että en harmi kyllä pääse :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904