Pissaongelma

pissityttö

Meillä kaksi naaras chinchillaa ja asustaa yhdessä tollaisessa isossa metallisessa häkissä. Ongelma on se, että viimeaikoina kaksikko on alkanut pissata ulos häkistä meidän seinille ja lattialle. Ne ei pissaa sieltä häkin alapuolelta, vaan kiipeävät kaikista ylimmälle tasolle ja sieltä pissivät sitten alas. Minne teidän chinchillat pissivät ja onko kellään muulla samanlaista ongelmaa??

7

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • accd1

Jos pissaroiskeita on seinässä, suosittelen tyttöjen erottamista. Se on merkki tappeluista.

Muussa tapauksessa voit laittaa häkin tasolle erikseen esim. uunivuuan, jossa on kuiviketta.

• pissityttö

Chinchillat ei kyllä tappele koskaan ( ne on emo ja poikanen) ja ei ole pelkkiä roiskeita, vaan menee seisomaan häkin reunalle ja sieltä sitten pissi valuu pitkin seiniä ja häkin kaltereita. Lattioillakin on välillä isoja pissalammikoita.

• Häkki keskemmäs lattiaa ja salomalehtiä ympärille? En usko että tuolle voi pahemmin mitään tehdä vaikka ikävää onkin :/

• pissityttö

:/

• Luulen, että syynä on stressi, tai viha. Oletko suututtnut niitä, ta stressannut esim imuroimalla?

• Anonyymi

Mun tyttö chinchilla pienenä tempperamenttinen,en tiedä monestikko pissi naamalleni kun komensin,asmusin ennen töihin lähtöä,mökin katolta päin mun naamaa.Poika taas eri häkissä,oli kiltti hän ei pissaillut.Olisko noiden eläintenkin kanssa että samaa sukupuolta olevat ei vaa tuu toimeen.

• Anonyymi

Minulla tyttö chinchilla yks ja bella nimeltään ja se pissii putkiloiden sisäl mitä se järsiikin ja sit tasoille muovisille et niit saa ol putsaamas ja desifioimassa kokoajan. Ikävää on mut ei voi mitään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51