martinlaakso

vinkvink

Vantaan Martinlaaksoon on näemmä avattu sellainen kirppis, missä on sekä itsepalvelu, että perinteinen myynti saman katon alla, eli osa tavaroista maksetaan kassaan osa paikalla olevalle myyjälle. Mitenkä toimii, onko kellään kokemusta? Samasta ovesta kuljetaan , osa myyntitilaa vaan on sellaisia pöytiä joissa myyjä seisoo tiskin takana.

3

1401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TöTöröö

Kyseiselle kirpparille satuin sattumalta lauantaina kun olikin juuri tämä perjaate...myyjiä taisi olla hurjat neljä. Oli siis muutama rivillinen näitä ns. itsepalvelupöytiä pyhitetty näille paikalla oleville myyjille.

• Halpa paikka

Niin eipä näkynyt myyjiä vaikka näkyi mainoksessa olevan tosi halpa myyntipaikkahinta. No voihan noita tavaroitansa myydä kalliimmassa paikassa.

• Anonyymi

Kyllä itselläni on ihan hyvät kokemukset kyseisestä Kirpputorista
      Jos tarkoitat kassasta ohilyömistä niin tuskimpa vaan ottavat sellaista riskiä..
      Itse käyn viikoittain,liki 2-3 kertaa viikossa ja ihan on asiallisesti Hoitunut adiat,Enkä ole mitään Vilunkia kohdannut,tai vierestä havainnut.. muutenkin paikka on Aina siistinä,,muista Toreista ei aina voi samaa sanoa....,tuntuu siltä että on ihmisiä jotka tarpeensa mukaa ihan vaan Puuttumisen ilosta puuttuu asioihin joista ei tiedä mitään.
      Menisi paikanpäälle kysymään täällä esitettyihin seikkoihinsa. ,mut nää on niitä jotka laittaa pään pensaaseen kuin pupujussit...tänne on kyllä helppo kirjotella..,Sanon tän omalla nimellä,Ja numeronkin saa jos haluaa keskustella.T.VesaPekka Ruotsalainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2048
    Aihe