Onko mitään arvioita tuleeko riittämään aallon aloihin missä on alin pisteraja? Vai pitäisikö suoraan hakea Lappeenrantaan, että pääsisi varmasti?
Paljon M:n matikkalta ja C:n fysiikalta voi olettaa pisteitä
5
344
Vastaukset
- duda
Mihinkäänhän et pääse varmasti, mutta hyvin menneellä pääsykokeella pääset mihin vaan.
- aaltolaibenfk
Uskoisin että hyvällä valmistautumisella riittää varmasti johonkin. Varalta kannattaa silti muualtakin päin Suomea laittaa vaihtoehtpja, jos aalto ei ole välttämättömyys. Ei nuo yo arvosanat ole huonoja, eikä ne sinusta paljoa kerro.
- Asddjsbsb
Ongelmana se, että ensimmäiseen haku kohteeseen saa aika paljon pisteitä.
- Yritä edes
Ei tilanteesi aivan niin epätoivoinen ole, että vain Lappeenrantaan voisit päästä, jonne toki noillakin arvosanoilla pääsisit helpolla. Kovalla yrittämisellä saatat kuitenkin päästä johonkin LUTia tasokkaampaan oppilaitokseen, joten ainakin kannattaa yrittää.
- Hae toki
Minulla oli samat arvosanat matikasta ja fyssasta, mutta pääsin koepistekiintiöstä Aallon tikille ja infolle. Yo-arvosanoilla on siis väliä vain, jos ei jaksa laskea pääsykokeeseen, eivätkä ne kerro myöskään tulevasta opintomenestyksestä mitään, elleivät ole olleet työn ja tuskan takana. (Itse lukioaikoina avasin kurssikirjan yleensä edellisenä päivänä, mutta Aallossa olen tehnyt kurssien aikana töitä ja arvosanat ovat olleet enimmäkseen hyviä.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334143
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542358
- 402309
- 432288
- 162256