Johan kansa heräsi älämölöön, kun pyhään lehmään, eli lapsiperheisiin kohdistettiin leikkauksia. Yleinsä suomalaiset ovat heränneet samalla tavalla, kun voitetaan jääkiekossa tai Salkkarien Seppoa ammutaan. Nyt politiikkaa on sitten hämmentämässä kirjava joukko alan asiantutijoita. Nimittäin tukien käyttäjien ammattilaisia. Eipä ole aiemmin kiinnostanut heitä, kun leikattu vanhuksilta tai opiskelijoilta. Mutta lapsiperhe on pyhä asia, ei saa edes hiljaa itsekseen miettiä, että miksi naapurin Pirkon pitäisi saada nauttia yhteiskunnan tukia siksi, että haluaa olla menemättä töihin.Niin Pirkko kun kasvattaa niitä tulevaisuuden ihmeitä. Tulevaisuuden ihmeet voivat sitten itse ottaa mallia Pirkosta aikuistuttuaan ja kävellä myös sossuun, ettei tarvitse tuhlata kallista vapaa- aikaa työntekoon.
Lapsiperheet ovat nostaneet itsensä jalustalle. Joka paikassa kuuluu vain minä, minä, mutta kun minä ja minun lapset. Pitäisi saada erityiskohtelua, erityisetuja erityisymmärrystä, erityisvapauksia. Ei käy. Nyt on aika lapsettomien ryhtyä taisteluun tätä lapsiperheterrorismia vastaan.
Hyvä hallitus
kyllästynyt jaaritte
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364