Petri K:n näky syksyllä 2011
Herra näytti minulle armossaan näyn kaksi ja puoli vuotta sitten. Näin kuinka teltat ja rakennukset olivat täynnä ihmisiä ja he huusivat kädet kohotettuina: ”Jeesus, Jeesus, Jeesus!”
Näin seuraavaksi kuinka Venäjän armeija marssi Suomen yli suurella joukolla. Suomalaisia sotilaita oli vierekkäin tosi harvassa ja he katselivat vierestä kun venäläiset marssivat. Suomen sotilaat laskivat aseensa ja rupesivat huutamaan kädet kohotettuina: ”Jeesus, Jeesus, Jeesus!” Venäläiset eivät voineet tehdä mitään. He näyttivät pelokkailta ja marssivat vain eteenpäin.
Varmasti osa maastamme joudutaan luovuttamaan, ehkä noin puolet. Herra ilmoittaa asioista tarkemmin tulevaisuudessa.
Petri K:n näky Venäjän armeijan marssista läpi Suomen
17
452
Vastaukset
- Ehkä piankin
Useat ilmoitukset vahvistavat, että tulee tapahtumaan joskus.
- Näin.
Kuten arvata saattoi niin Ukrainan ja Krimin kriisi sekä Venäjän laajat sotaharjoitukset
sekä maalla että ilmassa ovat saaneet innokkaimmat Venäfanit taas kaivelemaan esiin niitä miehitysprofetiota.
Ja kuten aina ennenkin,nämä skenaariot perustuvat pääsääntöisesti joidenkin uni-ja muihin näkyihin joita eräällä tietyllä sivustolla on aivan riittävästi ja koko ajan tulee lisää.
- Väärä väärä väärää
Eikös profetiat sivusto nyt olekaan niitä varten? Kyllä ateiteille on nähty helvettiäkin, mutta ei sekään kelpaa. Ihmisten taivasnäyistä nyt puhumattakaaan.
Nyt atet mietintämyssy päähän. Ai niin, mutta onkos se edes mahdollistakaan, moinen.
Niin mitäs siellä profetoitte turhaan, minähän jo ennustin että näin tulee käymään,
minä, minä, minä, minä, minä..... - huiiiiihuiiii
Hyvä ja oikea näky. Herralta saatu. Atet kieltää ja vapisee.
- -jarmo-
Ei voi sanoa muuta kuin että AAMEN!! Halleluja, Jeesus on voittaja!!!
- pihohuuhaata
silleen siinä käypi, että kun pihokin on itse hurahtanu, niin kontrollitaso romahtaa, uskoo sitte kaikki näyt tosiks! ja laittaa niitä edelleen, voi voi
- Pmpeli pompeli
Aina nämä mielisairaat lähtevät liikkeelle, kun maailmalla jotain tapahtuu. Eipä tuolla niin väliä, kun muistaa, että hehän ovat sairaita ja tekivätpä mitä tahansa, heidät luokitellaan oikeudessa syyntakeettomiksi
- Älytöntä on
Joo kyllä luokitellaankin kun profetiat sivustolla yritetään kieltää profetiat. Samoin kristillisessä maassa yritetään kieltää kristinusko. Muslimeja ei yritetä kieltää, joten todellakin mielisairaat, todellisuudentajun menettäneet ja alentuneisesti syyntakeisia liikkeellä.
Aivan turhaan kylläkin. - <b,xcm
Asiallinen näky, mitä on aiemminkin ollut esillä.
- ...
...
- Entäs mihin
Gorbatsov jäi?
- ---
Kuorossa vuodatetaan ilon ja onnen kyyneliä kunhan vain joku keksii nähdä unta sodasta. Olette te melko vekkuleita.
- asdfghijkl
Eikö olisi parempi pitää mölyt mahassa!!!
- Ja heti
asdfghijkl30.3.2014 20:27
laitahan mölyt mahaasi.
Siispä pyyhitkin mielipiteesi pois täältä. - KTS (Ei kirj.)
Missäs se merkkipäinen Korba?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884