Millaiset alushousut on parhaat? Tykkäisin boksereista, mutta kun se toinen nyytti aina ujuttaa itsensä lahkeesta ulos.
Vitjamunan alkkarimuoti
6
273
Vastaukset
- 2lus32
Piukat stringit.
- minulla nämä
Ääni perinteisille briefs-alushousuille. Tuntuvat mukavilta, näyttävät hyviltä ja paikat pysyvät kohdillaan. Jokainen taaplaa tyylillään, parhaat alkkarit voi löytää vain itse kokeilemalla.
- emmäävii
minulla nämä kirjoitti:
Ääni perinteisille briefs-alushousuille. Tuntuvat mukavilta, näyttävät hyviltä ja paikat pysyvät kohdillaan. Jokainen taaplaa tyylillään, parhaat alkkarit voi löytää vain itse kokeilemalla.
Hyvissä laadukkaissa strigeissä on sellanen mukava pussukka jonne vitjamunatkin sujahtaa.
Noi briefsit näyttää naisen alkkareille.
- pitkät lahkeet
osta polvipituisilla lahkeella olevat bokserit, vieläkö "vitjamunat" tulee esille?
- isot myös
Miten nii "jokainen löytää vain itse kokeilemalla"? Missä kaupassa saa muka kokeilla kalsareita munat paljaana?
- sovitutus
Miekin kävisin kokkeilees, kertokee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456