Tilasin ilmalämpöpumpun ultimatemarketilta tammikuussa ja maksoin etukäteen. Pumppua ei ole vielä kuulunut. Ilmoitettiin, että toimitusvaikeuksia. Onko muilla käynyt samoin?
ultimatemarket
18
1667
Vastaukset
- bisneslaki
Voit unohtaa rahasi. Firma on velkasaneerauksessa. Saman yrittäjän kaikki edellisetkin firmat on päätyneet konkurssiin ja rahat kadonneet mutta aina syntyy uusia ihmisiä jotka ei enää muista edellisiä konkurssioikeudenkäyntejä.
Toki voit tehdä firmasta tutkintapyynnön poliisille koska ovat ottaneet ennakkomaksuja vaikka heillÄ ei ole siihen vaadittavaa vakuusmaksua KuluttajavirastOssa (KKV)- auto ja katos
Minä tilasin helmikuussa autotalli-katoksen. Etukäteen maksoin. On luvattu toimittaa pikapuoliin. On tehtaalla niin paljon töitä, etteivät ehdi tekemään. Odotetaan
.
- infoa.......
- Vanha asiakas
Olin ostamassa hirsihuvilaa kauan sitten kun toimi vielä Rosendahlin nimellä ja pankinjohtaja naputteli konettaan ja tuumasi pian, että en saisi oikein tätä sanoa, mutta osta jostain muualta.
Olen ostanut kuitenkin joku vuosi sitten kolme ilmalämpöpumppua ja parempia en ole nähnyt kellään. Kestävät ainakin toistaiseksi, toisin kuin joidenkin panasonicit ja ovat niin hiljaisia, että vanha tuskin edes kuulee niiden olevan käynnissä.
Toivottavasti saat pumppusi. Tilanne näyttää siltä, että muiden kannattaa ainakin vartoa tuolta tilaamista. Liekö taas tulossa pieni nimenmuutos ja pöydän putsaaminen?
Asiakkaat ovat tyytyväisiä, kun saavat halvalla koneensa, siis ne jotka ehtivät saada.- älkää ostako näistä
Lestadiolaiset jakaantuneet politiikassa Keskustaan,Perussuomalaisiin ja Kokoomukseen Politiikka.
Lestadiolaiset on perinteisesti keskustaoikeistolaisia.
HS
Lestadiolaisten omistuksessa olevat liikkeet & vaikuttajat
- kärkkäinen
- erätukku
- topi keittiöt
- rustholli
- Minna Immonen
- tiivi(-ikkunat)
- lumon
- mammuttihirsi
- puustelli
- kastelli
- jukkatalo
- remontti-alexi
- muurame
- prima
- jettatalo
- JT talo
- rosendahl
- pihla
- ultimate market
- tarjoustalo
- barona
- design-talo
- kannustalo
- nykykoti - Vapaa maa..!!
älkää ostako näistä kirjoitti:
Lestadiolaiset jakaantuneet politiikassa Keskustaan,Perussuomalaisiin ja Kokoomukseen Politiikka.
Lestadiolaiset on perinteisesti keskustaoikeistolaisia.
HS
Lestadiolaisten omistuksessa olevat liikkeet & vaikuttajat
- kärkkäinen
- erätukku
- topi keittiöt
- rustholli
- Minna Immonen
- tiivi(-ikkunat)
- lumon
- mammuttihirsi
- puustelli
- kastelli
- jukkatalo
- remontti-alexi
- muurame
- prima
- jettatalo
- JT talo
- rosendahl
- pihla
- ultimate market
- tarjoustalo
- barona
- design-talo
- kannustalo
- nykykotiEi minua ainakaan haittaa mikä uskonnollinen suuntaus on kun kauppoja teen
- talli ton
Tilasin tammikuussa ultilta autotalli-katoksen. Maksoin etukäteen. Ilmalämpöpumppu luvattiin kylkiäisenä. Perjantaina tuli kuorma pihaan, mutta! Pihaan tuli huvimaja ilmalämpöpumpun kanssa. Mulla on jo huvimaja ja maja on 5 tonnia halvempi kuin talli. Soitin ultille, lupasivat tuoda tallin tilalle ja hakea majan pois. Saas nähdä kuinka käy?
- jakoppi
Kyllä suomessa hölmöjä riittää.
- harmi.
jakoppi kirjoitti:
Kyllä suomessa hölmöjä riittää.
Olen tilannut 2 ilmalämpöpumppua jo joulukuussa ja maksanut molemmat. Kumpaakaan ei ole kuulunut. Perjantaina yritin taas soittaa ultille, ei vastattu. Voisko niitä pumppuja itse noutaa, kun esittää maksukuitin?
- pump pump
harmi. kirjoitti:
Olen tilannut 2 ilmalämpöpumppua jo joulukuussa ja maksanut molemmat. Kumpaakaan ei ole kuulunut. Perjantaina yritin taas soittaa ultille, ei vastattu. Voisko niitä pumppuja itse noutaa, kun esittää maksukuitin?
Mee hakeen vaan pumppus. Mutta tuskinpa löytyy koko pumppuja mistään.
- ultimarket
pump pump kirjoitti:
Mee hakeen vaan pumppus. Mutta tuskinpa löytyy koko pumppuja mistään.
Helmikuun lopussa tilattu ja maksettu ilmalämpöpumppu tuotiin perjantaina pihaan asti. Kyllä firma toimii. Älkää maalatko piruja seinille, ainakaan vielä.
- Anonyymi
Älä osta mitään tästä firmasta. Hanki kunnon ilmalämpöpumppu ja tutustu vertailuihin esimerkiksi TM Rakennusmaailma lehdessä.
- Anonyymi
Tilasin lemmennuijan suurentajan ja maksoin etukäteen 300 €. Paketissa tuli suurennuslasi, eikä siinä ollut edes valoa. Karvalakkimalli. Kyllä kyrsii. Nyt ei huvita enää mikään.
- Anonyymi
tosi fiksuja vastauksia..mutta toimin alalla jossa toimitetaan tuotteita eurooppaan ja aasiaan. samoilla laivoilla tulee tännepäin tuotteita. on ollut korona ajan erittäin paljon ongelmia tuotteiden tänne tulon kanssa. onneksi meillä vain menee. tämä alkoi jo ennen suezin ongelmia
- AnonyymiUUSI
Lapin miehelle kävi samoin ! Ilmoitettiin,että toimitetaan toukokuun alussa,ja nyt on jo yli puolenvälin toukokuuta,eikä ole kuulunut mitään! Huonoa mainosta toimittajalle!
- AnonyymiUUSI
Ultimatemarket on huijannut suomalaisia jo 80-luvulta alkaen ja yrittäjät on tuomittu useaan otteeseen oikeudessa mutta edelleen jatkaa.
Mistä niitå höynäytettäviä edelleen riittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286