Koskahan mahtaa olla hengen ja tiedon messut? Ne on ennen ollut lokakuussa...
tietääkö joku?
13
5427
Vastaukset
- kimmo
hyvää torstaita ja viikonloppoua. ne ovat jouluaattona sammatin kappelissda
- luna
eikö sullakaan raukalla ole muuta tekemistä, kun asiattomuuksia höpötellä. Katso olisko osastolla; imbesillit mitään sua varten.
- Tellu
HENGEN JA TIEDON MESSUT 16-17.10.
Helsingin Suomalainen Yhteiskoulu (Isonnevantie 8)
Teemana "Henkisyyteen herääminen"
Katso lisää www.rajatiedonyhteistyo.fi]
Lähteeni oli: www.ultra-lehti.com- luna
Kiitos tiedosta löysin sen itsekin ooglen avulla, äskeinen pönttö sai minut tarttumaan itseäni härän sarvista ja etsimään itse - jotain hyötyä niistäkin (pöntöistä ihmisistä)..heh
- elkkula
jaa...
eipäs tule mieleen
en ole kuuullut riippuukohan se siitä?
vai lokakuussa eikö ne pitäis olla marraskuussa?
niin...- Tyttö-33
Moi vaan!keinun juuri keinutuolissani ja laulelen!
- ILIMMin
ON olemassa INTIAANIEN horoskooppi Sisaltaa Astroloogiset ja Kiinalaiset Plus 24 Horoskooppi merkkia Yhteensa NELJAKYMMENTAKAHDEKSAN ERI MERK.....
- TH ce
Hipp! Olen Tiet6oinen Intiaanien 48 eri Horoskooppimerkkiä Ja Välimerkit sekä Alamerkit Y.M. Henkilökotaiset merkit J.n.e. Yhden horoskooppimerkin vaikutus 1/2 tuntia vuorokaudessa.
- aaro
pälä päklä
- Rixaa ja JoSsUu
en tiiääää
- daavi
täällä taas mun mummulla ja huomenna saunaan mut sit täytyy lähtee kotiin houmennakin mut kai mäkin jaksan me tehtiin tunnin lenkki ja oon ny ihan poikki
- reo
missä on ne muinaiset yhteiskunnat jotka luottivat astrologiaan........ne kaikki ovat tuhoutuneet ei tähtiinkatsova pappisluokka pystynyt heitä pelastamaan
- Rakkautta yllättäen?
Astrologia tänään - Elättää ammattiastrologit nuorilla asiakkailla. Vanhat tietävät jo astrologian toimivuuden.
Uranuksen yhtymä Venukseen - Mikä on tulkinta ja mitä sanotte tapahtuvan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447246
- 324028
- 553533
- 463052
- 172776
- 372248
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482226- 162226
- 442214
- 462181