Olen nyt luokion toisella ja ensivuonna olisi tarkoitus hakea lääkikseen hampaalle. En usko pääseväni ensimmäisellä haku kerralla sisään, koska fysiikkani on niin huono, vaikka olen opiskellut pian kaikki lukion fysiikan kurssit. Fysiikkani kaipaa siis todella kovasti töitä. Bilsa ja kemia on minulla hyvin hallussa.
Haluaisn lähte myös aupairiksi heti lakin saatuani. Vanhempieni mielestä tämä ei ole viisas ajatus ja heidän mielestä minun pitäisi käyttää koko seuraava vuos lääkiksen pääsykokeihin lukemiseen. Unelmakseni on nyt muodostunut viettää vuosi aupairina ulkomailla, mutta toisaalta hammaslääkärin ura on myös unelmani
Mikä olisi viisainta minun tilanteessani? :(
Mikä olisi viisainta lääkikseenpääsyn kannalta
:)))
2
119
Vastaukset
- Polvia myöten maahan
Kysäisepä itseltäsi,
a) mitä tavoittelet au pair -vuodellasi,
b) haluatko tosiaan hammaslääkärin opintoihin ja
c) kumpi näistä on tulevaisuutesi kannalta tärkeämpi.
Ulkomaille ehdit esimerkiksi kandin jälkeen vaihto-opiskelijanakin, jolloin siitä saat varmasti au pair -vuotta enemmän. - Huomautan vain
Olet väärällä palstalla. Hammaslääketieteen lisensiaatti ei ole yliopistollinen jatkotutkinto, se on pelkästään laaja perustutkinto. Vasta tohtoriopiskelijat ovat hammaslääketieteessäkin jatko-opiskelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296