on melko pönttö tää turun muijja,ilkeeköhän kävellä kaupungilla pokkana,kun katsoo itteenssä tv:stä.ei mitään kunnioitusta vanhempaa ihmistä kohtaan.on vaan minä itse.
tv ohjelma farmi
9
844
Vastaukset
- ei nappaa
Kuka oli Turun muija?
- seköhän
veikkaisin jenniä
- -------
Joo, ei siellä muita yhtä ilkeitä.
- ei nappaa
Siis Farmi-ohjelman Jennistäkö on kyse?
Onko jo ohjelmat sekoittuneet? - ei nappaa
No,niin; anteeks,-- Farmistahan tässä olikin kyse,
--lukihäiriö vissiin mulla.
Jenni on kyllä huipputörkeä. Toivottavasti ei voita!!!! - Emäntä
Kyllä Jenni on ihan pyllystä! Miksi vaan puhuu koko ajan ja haukkuu Tuulikkia joka todella tekee töitä johon tämä uusavuton Jenni ei edes yritä!Sanni on topakka eikä valita koko ajan,toivon jonkun muun voittavan kun tämä tietoviisas Jenni!
- farmifani
Onneksi Jennillä ei ole kovin suurta mahdollisuutta voittaa Jonia tai Sannia voimassa eikä taidossa. Hän voisi mahdollisesti olla melkein tasavertainen Sannille tiedossa, Jonista ei tiedä, mitä tietää... Jännä loppukilpailu tulossa.
- Nniinniuuu
Jenni se voittaa kuitenkin.
- ei nappaa
Onneks paras voitti.
onnea Sannille !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427