Olisiko joku niiiiiiiin ihana ja osaisi kertoa mikä on minun nouseva merkkini. Olen syntynyt 23.10.1984, vähän ennen kahdeksaa aamulla..Vai minkäslaisesta tiedosta sen saisi tietää? =)
heips:)
6
3358
Vastaukset
- minä
Käyppä tuolla astrologiakeskuksen sivuilla.Sieltä selviää... :)
- ella_noora
sun nouseva merkki on vaaka... :I outoo sillee ku oot vaaka... mun nouseva merkki on neitsyt... mun muistaakseni.. :P mä oon syntyny 27.9. VAAKAT RULEZ!!!!
- tummanvaalea
Olen juuri kirjautunut itse astron sivuilla ja voin katsoa kun kerrot paikkakunnan ja sen tarkan klo ajan
- YOGSOTHOTH
niin totanoi..
määhä En väitä olevani mikää horoskooppien tai
astrologian asiantuntija (satunnais harrastelija
ehkä) mut Luulisin jotta nouseva merkkisi saataisi
olla skorppioni.. asia kannattaa silti tiadustel
la vielä tarkemmin aiheeseen perehtyneiltä
Vaakamies,25, Tre - Nimetön
öö,aika vaikee vastata tähän kysymykseen ..oon vaaka :D
- Nimetön
oliksäkin vaaka ??? on aika vaikee vastata tohon täytyyn miettii ,,, :DDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225264- 254458
- 282571
- 342274
- 372018
- 151948
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211287Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194