terve, olen 18 vuotias opiskelija tyttö ja olen aatellut että hommaisin koiran/kissan tai jopa kummatki, ei ole koskaan ollut omaa (olen hoitanut muitten koiria/ kissoja) mutta olen todella kiinnostunut hankkimaan oman lemminkin! oon tässä miettiny samojedin koiraa ihan ulkoilukoiraksi, se näyttää muutenkin hyvältä luoneeltaan ja tarvitsee liikuntaa säännöllisesti mikä olisi hyvä asia! :) kissaa mitä oon ajatellut olisi Abessinialainen! en tässä osaa päättää että kumpi nyt olisi se parempi vaihtoehto.. tosin olen ajatellut kumpaakin mutta sitte tulis käyttöö ylimääräselle rahalle ihan kunnolla! : /
mietin tässä että olisko jollakin jotain sanottavaa ennenku oon tekemässä tälläistä mega ostosta :D kissa ja koira ehotuksia otan kans vastaan :) haluaisin mieluusti kuulla neuvoja että mitä tulisi ottaa huomioon jos meinaan ottaa näin ison askeleen eläinten suhteen. hyvät ja huonot asiat olisi kanssa hyvä tietää :) en itse ole kovin eläin tietoinen vielä! :D
Nuori eläimistä kiinnostunut tyttönen!
muimoi :D
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1137378Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705901- 955064
- 524335
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494146- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283778- 433644
- 552972
- 422467