Milloin menetitte neitsyytenne/poikuutenne ?

kertokaa!

Eli milloin te olette menettäneet neitsyyden tai poikuuden ja miten se homma tapahtui ja miten se homma eteni?

13

1510

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8+7≈15

Eli milloin te olette menettäneet neitsyyden
      … se oli eilen n. klo 19.57

miten se homma tapahtui
      … sukkula veenukseen

ja miten se homma eteni?
      … edestakaisin kunnes riitti kummallekin

• katso ed. ketju

Miksi taas uusi ketju vanhasta aiheesta.

• 12 vuotta

Menetin neitsyyden 11 vuotiaana 15 vuotta olevalle tytölle, mihin mulla oli ihastus

• summutsis on milf

Itse tosiaan menetin neitsyyteni sun mutsilles ku olin 4. Se lli mun hoitajana sillo ja päätin vaa alkaa toimimaan :) ;))

• ....

No voi perkele-.-

• 11-12

Kadutko

• Tilastotieteen dosen

Kemin yliopistossa tehtyjen vuoden takaisten tutkimusten mukaan neitsyys menetetään keskimäärin 12 vuoden iässä, poikuus taas 13 vuoden iässä. Tulokset olisivat vuoden alhaisempia muuten, mutta Turingin mittausta käyttämällä on huomattu, että pieni osa otoksesta nostaa selvästi keskiarvoa. Kansan kielellä ilmaistuna tämä tarkoittaa sitä, että tutkimuksissa näkyi nk. vanhojenpoikien pieni määrä. Heille numeerista arvoa ei voi määrittää, joten vanhapoika saa arvokseen automaattisesti 100.

• lola2

lola--menetin 72v:)

• dääääämn

Laittakaa kik nimii -01 tytölle?↓ ;)

• kolmikymppinen mies

Menetin poikuuteni uutena vuotena täyttäessäni 18 vuotta nykyiselleni avovaimolleni (ollaan oltu jo yli 10 vuotta yhdessä), joka oli menettänyt neitsyytensä jo 3 vuotta aikaisemmin. Sitä ennenkin minulla oli ollut tilaisuuksia menettää poikuuteni, mutta muut tytöt olivat myöskin neitsyitä tai makasivat kuin lahnat, joten ne hommat jäivät vain sellaisiksi räpeltämisiksi. En oikein ymmärrä, miten 2 seksistä kokematonta voivat siinä onnistua ilman ettei se olisi sellaista räpeltämistä...ja se että 2 seksistä kokematonta menevät avioliittoon keskenään. Mitä siitä hääyöstäkin tulee jollei ikävin elämän muisto !!
      Tytöt alkaa odottako mitään prinssiä, jolle haluatte menettää neitsyytenne.

• mpr1

14 v. ja poikuuden vei samanikäinen tyttö ja olihan se homma aluks aika sähellystä, mutta kyllä se luonto tikanpojan jne.

• juuso9v

Mä oon juusto eikun juuso ja menetin neitsyyden 6 vuotiaana pamela anderssonille

• pekeee00

kik pekee00

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40