En ole koskaan halunut mennä armeijaan, enkä sivariin. Tiesin että hulluilemalla saa varmasta vapautuksen
Olin enne kutsuntoja käymättä n. viikon suihkussa. Lenkkeilin ja haisin hielää jätin takapuoleni pyyhkimättä ym.
Enne kutsunta tilaisuutta sösn raakaa sipulia ja vedin ulostelääkkeitä. Ajoin itselleni riokeesin. Ja pukeuduin vanhoihin haiseviin vaatteisiin. Vielä varmuudeksi viilsin itselleni haavan käteen.
Kutsuanta tilaisuudessa ulostin/virtsasin alleni. Puhuin sekavia. Laitoin kädet housuihin ja tuhrin ulosteella paikkoja.Jotkut asevelvolliset jopa oksensivat.
Kutsuntatilaisuudessa oleva lääkäri kirjoitti minulle pakkohoitolähetteen mielisairaalaan tarkkailuun.
Summa Summarun.
Minut vapautettiin kaikista maanpuolustukseen liittyvistä asioista. Ja olen tyytyväinen.
Muutama kaveri jotka olivat kutsunnoissa ihmettelivät käytöstäni, mutta ymmärsivät, koska olin jo ala-asteella päättänyt pinnata asevelvollisuuden.
Sama pätee työn hakuun. Haluan olla työtön ja saada sossusta rahaa. Työhaastatteluun on myös hyvä mennä kakat ja pissat housuissa. Työura ei silloin varmasti aukene.
Rappiolla on hyvä olla.
Vapautus kutsunnoissa
vapaa anarKisti
2
278
Vastaukset
- rgegaerg
Olisi pääministerin vakanssi avoinna, kiinnostaako?
- hauki ei kala
Kyllä. Siitä saa hyvänpalkan eikä tarvitse tehdä mitään. Kokoomukseen en kuitenkaan liity. Pirattipuoleeseen ehkä
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134