munat valtiolle

kristus-pontikka

Kävi semmoinen homma että jouduin kapakkatappelussa puolustamaan itseäni ja sen seurauksena piti haulikko viedä poliisille. Se sitten meni huutokauppaan kun en sitä takaisin alkanut hakea. 0 € hinta. Kun suosiolla luovutin haulikon poliisille ja käräjillä sain vapauttavan tuomion, niin uskaltaakohan sitä omalta poliisiviranomaiselta enää uutta lupaa hakea, vai olikohan se metsästyshomma siinä?

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Vapautus eli poliisi on ollut väärässä tapahtuneessa. Minun käsitykseni siis.
      Kokeilemalla se selviää.

• expolliisi

".........", tämähän on huuli koko juttu!
        Vain hullu polliisi myy pyssyn ennenkuin tuomio on tullut ja vahvistettu!

• ex-expoliisi

Kokeilemallahan se selviää, vaikka luulen kyllä että se on sellainen homma.

• Tyhjää valvontaa

Tappelit ilmeisesti etelä-suomessa? Pohjois-suomessa poliisitkin on ymmärtäväisiä kun käytännössä joka perheessä on aseita eikä niitä näinollen minkään turhan kapakka tappelun takia viedä. Monikin tuttu hakannu porukkaa siellä ja joutunu putkaan eikä yksikään poliisi ole ollut huolissaan aseluvista.
      Etelässä pitää päteä ja näyttää kuinka isoveli valvoo ja pääasia on vain toisen harrastuksen pilaaminen ei mikään muu. Etelän käytäntö sitäpaitsi on epätasa-arvoinen. Jos töppäyksestä on tuomittu menettämään harrastuksen tai osan siitä valtiolle on alettava perimään kapakkatappelijoilta vaikka lätkä varusteita tai muumi mukeja mitä ikinä harrastaakaan valtiolle.

• ewrigjp3wrj

TÄH!

Et VIITSINYT hakea OMAA HAULIKKOASI TAKAISIN poliisilta??

Mitä ihmettä oikein ajattelit?

Nyt, kun ryhdyt uudelleen haikailemaan haulikkosi perään, on poliisin helppo sanoa, ettet sinä mitään aseita tarvitse, kun edellisestäkään et sitä vertaa välittänyt, että luovuit siitä täysin ilmaiseksi.

Omituista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40