Onko tietoa miten xj40:n takapään Jaguar ja Sovereing merkit ovat kiinnitetty ? liimalla ?
Ovat huonossa kunnossa ja tuli mieleen että nappaan kokonaan pois perää rumentamasta ;)
Mutta ei innostaisi maalauttaa koko autoa jos ovat liimattu niin että poistaessa lähtee maalia mukana ..
xj40 ja perän merkit
5
583
Vastaukset
- Test Driver
Taitaa olla teippimerkki, joten varovasti vaan, niin se lahtee.
Tasta on joskus ollut Jaguar Monthlyssa juttua ja siina on puulastalla vivuttu merkki irti.
En kuitenkaan ole itse joutunut irrottamaan, joten en takaa, etteiko maalia tule mukana...
Vinkki: tarran liima irtoo hyvin ruoka- tai aseoljylla jota siis tiputtelet merkin taakse, kun olet vahan saanut alkua auki.
Samoin teipin jaannosliiman saa natisti pois ruokaoljylla.- Minä
Älä nyt ainakaan mitään ruokaöljyä ala läträämään kuten edellinen "asiantuntija" neuvoi.
Lämmitä varovasti kuumailmapuhaltimella irroitettavaa merkkiä,sitten muovilastalla/ruuvi-
meisselillä merkki irti.Maalipinta ei vaurioidu. - Test Driver
Minä kirjoitti:
Älä nyt ainakaan mitään ruokaöljyä ala läträämään kuten edellinen "asiantuntija" neuvoi.
Lämmitä varovasti kuumailmapuhaltimella irroitettavaa merkkiä,sitten muovilastalla/ruuvi-
meisselillä merkki irti.Maalipinta ei vaurioidu.Jollei kuumailmapuhalinta loydy, on perinteinen konsti ollut hiustenkuivain.
Liimajamat kuitenkin edelleen, kaikesta huolimatta, saa pois ruokaoljylla.
Vallankaan ruuvimeisselia en kayttaisi, ettei naarmuunnu...
Vanhoilla sukkahousuilla on hyva kiillottaa vahapinta. - Bunny
Minä kirjoitti:
meisselillä merkki irti.Maalipinta ei vaurioidu.Ruokaöljy on kyllä oikeasti toimiva, hellävarainen liimaliotin,
esim. cd-levyjen kansista saa sillä irti hintalaput
pilaamatta koko kantta.
Ja jos epäilyttää että se vaurioittaa maalipintaa
niin mieti ensin että montaako ns. liotinta haluaisit
laittaa ruokaasi? - HEF
Bunny kirjoitti:
Ruokaöljy on kyllä oikeasti toimiva, hellävarainen liimaliotin,
esim. cd-levyjen kansista saa sillä irti hintalaput
pilaamatta koko kantta.
Ja jos epäilyttää että se vaurioittaa maalipintaa
niin mieti ensin että montaako ns. liotinta haluaisit
laittaa ruokaasi?Tuo ruokaöljy konsti oli uutta tietoa minulle.
Itse olen käyttänyt sytkäri bensaa kaikenlaisten tarra yms.tahrojen poistoon ja se toimii erinomaisesti. En ole huomannut että se olisi syövyttänyt tai muuten kaltoin kohdellut mitään materialeja tai maalipintoja. Auton ollessa kysymyksessä on tietysti aiheellista suorittaa paikka vahaus sytkäri bensa käsittelyn jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738