Miten käyttää Elisan digiboksia ilman nettiä

Clueless!

Minulla ei ole enää Elisa Viihde-palvelua, mutta asiakaspalvelusta sanottiin, että digiboksia voisi käyttää tavallisen digiboksin tapaan. En kuitenkaan ole onnistunut saamaan digiboksia toimimaan tv:n kanssa, ilmoituksena tulee joko:Liian heikko signaali, tai Ei verkkoyhteyttä. Olenkohan yhdistellyt jotain piuhoja väärin vai mitä voisin kokeilla. Osaako joku neuvoa?

5

5191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei Clueless,

digiboksi ei tosiaan saa enää verkkoyhteyttä, mutta peruskanavien pitäisi toimia. Viihdettä ja IPTV-kanavia et enää saa auki. Jos teet uuden kanavahaun, niin esimerkiksi 1 pitäis toimia normaalisti. Saat herjaa liian heikosta signaalista kanavilla jotka vaativat verkkoyhteyden. Mikäli peruskanavilla tulee liian heikkoa signaalia, nin antennijohtoa kannattaa vaihtaa.

Jarkko / Saunalahden palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• tauolla 8kuukautta

Miten saan kanavat näkyviin?
      Viihdepaketin vuokraamo toimii, mutta kanavalista on tyhjä.

• tauolla 8kuukautta,

Riippuen digiboksista, kannattaa ensiksi tarkistaa antennijohdon toimivuus, ja että se on kunnolla kiinni. Tarvittaessa testaisi vielä toisella johdolla kokonaan.

Vanhoilla digibokseilla paina menu -> vianselvitys -> info -> vihreä toimintapainike. Digiboksi palautuu tehdasasetuksille. Tallenteet säilyvät.

Sinivalkea menu -> asetukset -> diagnostiikka -> tehdasasetustenpalautus. Tallenteet säilyvät.

Uusi pieni musta digiboksi. Menu -> asetukset -> digiboksin tiedot -> asetusten palautus. Tallenteet säilyvät.

Mikäli nämä ei auta, niin tule ihmeessä palstallemme ja laita vaikkapa tarkemmat asiakastiedot minulle yksityisviestillä. Palsta on osoitteessa www.elisa.fi/palsta ja minulle voi laittaa viestin linkistä www.elisa.to/jaksuu

Jarkko / Palstatiimi
      www.elisa.fi/palsta

• timexii

hei itsekkin sanoin elisa viihteen irti ja otin toisen yhteyden tilalle saunalahdelta. toimiikos tallennus sitten enää ? siis sitten kun toi viihde loppuu.

• palstatiimi

Hei timexii!

Tallennuksia ei voi tehdä Elisa Viihteen digiboksilla sen jälkeen, kun olet irtisanonut kyseisen palvelun.

Jenica / Palstatiimi
      http://elisa.fi/palsta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2028
    Aihe