Olen ammatiltani tarjoilija ja teen töitä henkilöstöravintolassa. Monesti oon saanut kuulla haukkumisia ja jotkut ovat nauraneet kuka kehtaa opiskella tarjoilijaksi. Miksi haukutte toisten töitä? Ei kukaan teitä pakota niihin hommiin, jotka ei kiinnosta. Ensin ihmiset valittaa et miten joku voi saada sossusta enemmän rahaa kuin töistä, jos joku sossun luukulla käy. Kun on rehellisissä hommissa, niin haukutaan sitä ammattia. Minähän oon rehellinen töissäkäyvä. Eikö teitä enemmän ärsytä huonosti käyttäytyvät ja loisivat somput kuin tarjoilijat, jotka tekee leipänsä eteen töitä?
Mitä vikaa on olla rehellinen ihminen?
2
147
Vastaukset
- Kookauppias
Kaupan kassanakin saa kuulla haukkuja. On mullekin sanottu et miten voit monta tuntii istuskella kassalla. Kyllä minä hyllytänkin kassan lisäksi. Ja pidän työstäni. Kyllä haukkujiakin vituttaisi, jos kaupan kassat on lakossa ja jääkaappi on tyhjänä.
Siivoojakin tekee arvokasta työtä. Itse merkonomiopiskelujen ohella tein siivoushommia Apsilla. Olin todella tytyväinen kun näki työnsä jäljen. Tuskinpa kukaan tykkäisi kulkea paskan seassa tai siitä, jos huoltoaseman/kauppakeskuksen/minkä tahansa paikan vessasta puuttuu vessapaperia, jos kukaan ei siivoa.- Kookauppias
Kyllä, mieluummin se paskaksi haukuttu työ kuin sossun kusettaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633