Mulla tollanen 2000 vuoden Focus ja siinä on nyt parivuotta ollut ongelma että ei vaan nesteen lähde kiertään syylärin kautta, eli lämmöt nousee lähelle punaista ja letku termostaatista syyläriin on kylmä. Vika korjaatu kerran ku järjestelmä ilmatiin, mutta ei mennyt kauaa ku sama vika jatkui. Ei vuoda nestettä mistää ja ihmettelenkin että jos siellä on taas ilma tasku niin mistä se ilmaa saa järjestelmään? Onko jollakin muulla kokemusta. Ite aattelen niin että jossain voi olla vuoto silleen että vuotokohta niin ylhäällä että ei pääse vuotamaan, mutta pystyy ottamaan ilmaa sisään.
Kertokaa viisaammat missä vika.
Menee kohta hermo
6
345
Vastaukset
- Ford-Club
Oletko ilmannut kunnolla?
http://www.fordclub.fi/foorumi/viewtopic.php?f=3&t=33528 - mek.81
Vaihda termostaatti
- aallon rytmiorkku
Jospa sulla on termostaatti asennettu väärin päin koteloon, siis ilma reikä osottaa alas päin, pitäis olla ylös päin pikkureikä. Ettei olis ollu aallon auto huollossa päin vidduu asennettu!
- SimoS
Jos termostaatti väärinpäin niin ei pitäis toimia ollenkaan, eikö niin. Kumminkin ku kerran ilmattiin niin toimi moitteettomasti jonku aikaa, eli ei pitäis olla vika termostaatissa. Minusta se saa jostain ilmaa sinne, mutta en tiedä onko mahdollista ku ei vuoda kuitenkaan mistään.
- SimoS
Anteeks ..mulla on fiesta ja hermot mennee
- SimoS
edellinen SImo eri simo ku minä aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364