Nykyään olen erittäin tarkka vuokralaisistani. En missään nimessä vuokraa venäläisille ja miksi vuokraisin. Kaikki ovat rikollisia tai muuten epärehellisiä. Vuokrat jää varmasti maksamatta ja mitään irtisanomisaikaa ei ole. Häivytään asunnosta mitään sanomatta ja korjauskulut maksan omasta pussista.
Ala sitten vaatimaan jotain kun vuokralaiset ovat muuttaneet ulkomaille.
Venäläiset vuokralaiset
3
1437
Vastaukset
- Älä ikinä
usko iltapäivälehtiä.
Ihan samalla tavalla häipyy kotimaisetkin ja saat aina maksaa korjauskulut. Kotimaisia ei vielä aina saa edes ilman voutia lähtemään.
Venäläisissä on se hyvä puoli että mielellään maksavat vuokran käteisenä jopa useammalta kuukaudelta kerrallaan. Jolloin jää verottaja varmasti nuolemaan näppejään. He harvemmin ovat kirjoilla asunnossa tai ylipäätään ilmoittavat itseään asukkaiksi joten voit vähentää vastikkeen verotuksessa tappiona.
Huomaa hyöty.- Verosuunnittelijaja
Sama juttu muiden itäeurooppalaisten kanssa. Siellä porukka on tottunut siihen, että vuokraisäntä käy kerran kuussa keräämässä vuokran ja tsekkaa samalla silmämääräisesti, että kaikki on kunnossa. Hyviä tsekkejä, puolalaisia jne. on ollut omissa asunnoissani ja molemminpuolinen luottamus on ollut kunnossa, kun olen kysellyt joka kuukausi, onko kaikki toiminut kunnolla ja ovatko tyytyväisiä asuntoon.
- kirahvi ja norsu
Verosuunnittelijaja kirjoitti:
Sama juttu muiden itäeurooppalaisten kanssa. Siellä porukka on tottunut siihen, että vuokraisäntä käy kerran kuussa keräämässä vuokran ja tsekkaa samalla silmämääräisesti, että kaikki on kunnossa. Hyviä tsekkejä, puolalaisia jne. on ollut omissa asunnoissani ja molemminpuolinen luottamus on ollut kunnossa, kun olen kysellyt joka kuukausi, onko kaikki toiminut kunnolla ja ovatko tyytyväisiä asuntoon.
Olen yli 20 vuotta pyörittänyt jo yli sataa sopimusta.
Otan aina uusia kansalaisia.
Viim. Kroatia, Afgan, Venäjä, Nepal, Kiina, Indonesia. On ollut jo tunnetuimpien euromaiden.
Jos ei onnistu ja tulee ongelmaa en ikinä ota sen maan kansal. uudestaan. Näin on käynyt ja lähes aina erään mantereen kanssa jota ei ole nyt mainittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010