Tuli nähdyksi Reinikainen lempiaiheensa parissa.
Hän selostaa häkellyttävän sujuvasti solujen tietokoneohjelmia. Kehoittaapa uskoviaan perehtymään solubiologiaan: On ase uusateisteja mätkäisemään.
Hän mainostaa mainiota oppikirjaansa sekä DVD:tä, joita on koko joukko. Rahaa oppitunneistaan haluaa 29 euroa. Lienee Reinikaisella rahasta pula?
Reinikainen mainitsee ajan olevan rasite solujen salojen selvittelyyn, siis sattuman kannalta. Hän ei kuitenkaan sano sitä, miksi näin on. Oikea vastaus lääk. lisensiaatilla on 6000 v, 4,5miljardia vuotta väärä. Siis Maapallomme oikea ikä.
Jumala sekoitti maagisen keittonsa ja kaikki lähti hienosti hyristämään. Mutta kadottuuaan ei kaikki mennytkään niin kuin Trömsjössä. Jumala ei kuitenkaan vaivautunut selvittämään sotkujaan, vaan sammutti kännykkänsä ainiaaksi.
Reinikainen kuvaa solujen ja kaiken rappeutuvan. Siksi aika veemäinen tekijä.
Reinikaisen maailmassa kaikki on kauniisti aseteltu ylhäältä.
Mitä mietteitä sai lääk. lis. nähdessään uutisen Tseljabinskin meteoriitista?
Jumala se vain viskasi kiven huvikseen, niin että porukka osaisi pelätä ja kunnioittaa luojaansa.
Seuraavan kerran hän ilmentää itsensä vaikkapa maanjäristyksellä jossakin päin maailmaa.
lääk. lis. P. Reinikainen totuuksiensa äärellä
kvanttimekaniikkaa
3
140
Vastaukset
Reinikainen on vaan lääkäri. Ei hänen pitäisi sanoa mitään solubiologiasta kun ei ole biologi.
Oletteko nähneet hänen kasvonsa? Ne säteilee pahuutta.- uskallatko katsoa
Ne säteilee pahuutta. ///oletko itse vilkaissut peiliin viimeaikoina?
Joo, olen vilkaisut peilistä. Mitä mieltä sä olet kasvoistani? Aj, jaa, sä et voi sanoa yhtään mitään kun et ole nähnyt minua. Parasta olla hiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117245Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625149- 954834
- 523985
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493946- 2173837
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283518- 413143
- 512791
- 412367