mun koneesta on tullut melko hidas luulen että koneessa viruksia tai jotain kun yritän tehdä ''koko järjestelmän tarkistuksen'' se tarkistaa joku 20 sekuntia sitten tulee teksti '' tarkistus ei ole valmis'' se jotenkin blokkaa koko ajan
olen yrittänyt monta kertaa aina tapahtuu samalla tavalla kokeilin myös pikatarkistusta siinä se ei edes tee mitään alhaalla on koko ajan teksti '' tietokone on tarkistettava virusten ja vakoiluohjelmien varalta ----> korjaa nyt'' kun klikkaa sitä niin tapahtuu sama juttu koko ajan
tietoturva palkissa on huutomerkki joten veikkaan koneessa on joku haittaohjelma
norton 360
apua3441
1
156
Vastaukset
Kokeile ajaa Malwarebytesillä täysi tarkistus
http://www.malwarebytes.org/
Asennusvaiheen päätyttyä ota ruksi pois "Kokeiluversio" kohdasta ja ennen täyttä virustarkistusta päivitä virustunnisteet ja laita tarkistusasetuksista päälle "Rookit tarkistus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094