Se On NÄÄS Morjes...On FRANCINE KORTTI.. PARI T-PAITAA,,,KAIKKI LEVYT On MYÖS PÄÄESIINTYJÄ.. MR.TWISTILLÄ ...Ikää On Tänä Vuonna 47-W Kohta Tampere Asuminen Synttäri 7-W..38 Vuotta Olen Tanssinut,Enkä Ole Saanut Rokkari Neitoo Ikinä MR.TWISTIN Kanssa Tanssimaan,Vaikka En Enää Biletä Niin Olen Silti Koko Ikäni ROKKARI..ELMÄNI EI OLE AINA RUUSUILLA TANSSIMISTA..Marko On Laiskistunut..Pitäkää Bartyissä Hubaa Ja Tanssikaa,Muistakaa Pääsiäis Noitia Kävi Äsken Minun Luona Kolme Pientä Tyttöö,Virpo Kauniit Äänet Oli TYTÖILLÄ Annoin Heille Setelin€.....Hyvää Sunnuntai Päivää Vaan Kaikille..T.Marko
Francine On Yksi Suomen Parhaimmista Bändeistä
MR.TWIST.ROCKABILLY1
0
99
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299