Olen hakemassa sosiaali ja terveysalalle. Minulla on takataskussa jo ammattitutkinto ja kymppiluokka.
Nyt törmäsin kyselyssä sellaiseen kysymykseen kuin "matematiikan numero"
Minulla oli yläasteella matematiikka mukautettu ja numerona *8. Estääkö tämä nyt pääsyni lähihoitaja kouluun? :(
Kysymys lähihoitajaksi pääsystä
4
326
Vastaukset
- kiug
ei estä! :)
- +17
Ei estä. Mutta miten hyvin oikeasti osaat matikkaa niin, että menestyt opinnoissasi? Jos oikeasti haaveilet lähihoitajaksi ja tulet valituksi koulutukseen, kannattaa alkaa harjoitella matikan peruslaskuja yhtälöiden ratkaisemiseksi. Ainakin yhtälöparien ratkaisut tulisi osata sujuvasti, jotta olisi mahdollisuuksia lääkelaskuissa.
- pimpom4
Sillä matikalla ei ole juurikaan väliä lh. koulun kannalta. Siis ihan oikeasti. Muut asiat ratkaisevat. Pitkä pinna, ei säikähdy pienistä, sosiaalinen luonne, tarkkuus, tunnollisuus jne.
- lh-op
Yhtälöiden ymmärtämistä ei todellakaan tarvita. Plus, miinus, jako, kerto ja yksikön muunnokset sekä luetun ymmärtäminen kun on hallussa niin läpi menee kaikki lähärien lääkelaskut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296