Sulhaselle valkoiset vaatteet?

Morsianne

Minulla on valkoinen hääpuku. Mieheni joka on minua vaaleampi näyttäisi myös hyvältä valkoisissa vaatteissa. Onko ihan tyhmää jos hänelläkin on päällä vain valkoista? Vai onko se kauhea tyylirikkomus? Meillä mennään tosi tosi perinteisillä jutuilla, ei yhtään mitään 2000-lukua vaan pilkulleen tyylioppaista ja perinteistä väsätty meidän juhlat. Tämä ihan vain tiedoksi, että minkälaisella taustalla ja suunnitelmilla kysyn tätä. Pröystäillä en halua!

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuutamoinen yö

Ei ole tyylirikkomus perinteisissä häissä, vaikka niin toki voisi luulla. Valkoinen puku miehellä on myös mielestäni hieno symbolinen väri, merkitsee todellista aitoutta ja halua jakaa ihan kaikki tulevan morsiammensa kanssa, eikä mennä naimisiin vain virallisuuden vuoksi.

• kyllä käy

Valkoinen puku sulhaselle käy hyvin kesähäissä.

• Rouva O

Valkoisesta puvusta miehellä tulee kieltämättä vähän mielleyhtymää 80-luvulle, mutta se tuskin haittaa. Ehkä on jo aikakin, että näyttävästä 80-luvusta otetaan hiukan mallia.

Olihan Marko Ahtisaarellakin valkoinen puku toista kertaa avioon astuessaan. Ja morsiamella Liisa Souniolla musta.

• syntikat soikoon

Tää on jo vanha juttu ja häät ihan varmasti jo pidetty, mutta kommentoinpahan nyt kuitenkin tuosta valkoisesta puvusta. Onkohan niitä muitakin minun ikäisiäni, jotka vielä muistavat 80-luvun (tai aikaisemmatkin) keskinkertaiset ravintolamuusikot, jotka pukeutuivat valkoisiin pukuihin ja yleensä vielä punaiseen paitaan. Ja ai kun olivat omasta mielestään namuja ja naisten hurmaajia. Jotenkin ällöä.

Voi tulla joillekin vanhemmille häävieraille mielleyhtymiä sulhasen luonteen laadusta. Toivottavasti ei.

No jos sulhanen on ihan nuori ja viattoman näköinen, niin voi olla ihan söpöä olla valkoisessa puvussa. Mutta jos on vähänkin vanhempi mies ja vielä - sanoisinko - eläneen näköinen, niin.... hmmm.

• Retro asu

Saturday night ferver toi valkoisen puvun miehelle ja Miami Vice.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7145
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3988
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      52
      3463
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2988
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2183
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2177
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      44
      2133
    Aihe