Mitä teillä on maksanut anturan teko kiviok-taloon? Sisältäen työn, raudat, betonin, eli koko komeus. Anturan pituus n. 90-100 m.
Anturan Hinta
6
2140
Vastaukset
- lammitassu
n. 4500€
- Harrastelija c
Formex muotit noin 150 per 10m eli yht 1500,-
Betonimenekki 100 x 0,2 x 0,6 = ~12 m3 ja hinta pumpattuna 200 eur per m3 eli noin 2500,-
Työtä 1pv x 2 ukkoa eli noin 500,- yhteensä.
4500 on varmaan aika lähellä oikeaa arvausta.- Perseelleen meni
Lammin tassut ja Formexit eivät pysy ryhdissään, leviävät kuin jokisen eväät muodottomaksi. Fuktisol asennus oli sitten yhtä tuskaa epämääräisiin anturoihin. Huonoja kokemuksia tosiaankin.
Itse suosin valmis Eps- muotteja Finnfoamin tai Malanderin, ei tule sen kalliimmiksi. Lämmöneristäminen nykyisin perustuksissakin tärkeää. - .vanh.ins.
Perseelleen meni kirjoitti:
Lammin tassut ja Formexit eivät pysy ryhdissään, leviävät kuin jokisen eväät muodottomaksi. Fuktisol asennus oli sitten yhtä tuskaa epämääräisiin anturoihin. Huonoja kokemuksia tosiaankin.
Itse suosin valmis Eps- muotteja Finnfoamin tai Malanderin, ei tule sen kalliimmiksi. Lämmöneristäminen nykyisin perustuksissakin tärkeää.Eps muotti taitaa 1000 mm korkuisena maksaa satkun metri.
- s s
Itse suosin valmis Eps- muotteja Finnfoamin tai Malanderin, ei tule sen kalliimmiksi. Lämmöneristäminen nykyisin perustuksissakin tärkeää.Jos muotit tuetaan ohjeiden mukaisesti niin kyllä ne ryhdissä pysyy.
Jos anturan kylkiin laittaa lämmöneristeet niin ei siitä juurikaan hyötyä ole - Duunari78
Itse suosin valmis Eps- muotteja Finnfoamin tai Malanderin, ei tule sen kalliimmiksi. Lämmöneristäminen nykyisin perustuksissakin tärkeää.Formexin muotin mukana tuli iso nippu anturan levuisia tukirautoja ja ne kun laittoi niin ei levinnyt yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707